Parhaat lahjankeksijät tänne!

Onko koruihminen? Joku kaulakoru tai ranneketju ellei ihan sormusta? Tai lempimusiikkia? Lukeeko kirjoja? Tai mites noi tämän kesän konsertit, löytyykö Suomen tarjonnasta hänelle mieluisaa bändiä, jota haluais mennä kuuntelemaan?
 
Jotain harrastukseen liittyvää, kokit varmasti arvostaa hyviä keittiövälineitä joiden käyttö vaatii kädentaitoja eikä pelkästään joku "blenderi" tms.. Mistä miehesi tykkää, mikä häntä kiehtoo?
 
Niin ja on kyllä koruihminen, ja maku saamarin kallis :D Ostin joululahjaksi jo kaulakorun, et se nyt on ideana jo käytetty, ja sormuksen kanssa mentäisiin vähän sellaiselle alueelle että voisi tulla väärinkäsityksiä... :D
 
..tai..onko ihan mieletön idis :ashamed:...kun teillä noita muksujakin on, niin...tekisitte sellaisen rennon rock- henkistyylisen kesät- paidan :)! Eli hankkisitten esim. jonkun yksvärisen mihin sitten yhdessä piirtisitte ja kirjottaisitte kangastusseilla jotain... Mä meinaan semmosen toteuttaa omien ipanoideni kanssa :p!
 
Niin ja on kyllä koruihminen, ja maku saamarin kallis :D Ostin joululahjaksi jo kaulakorun, et se nyt on ideana jo käytetty, ja sormuksen kanssa mentäisiin vähän sellaiselle alueelle että voisi tulla väärinkäsityksiä... :D
:D - huspistakeikkaa, unohdetaan se sormus sitten pois...se on kumma, miten tommoinen "harakka"- ilmiö onkin noilla miehillä aika hyvin kohdillaan - meillä on kans niin tyyrismakuinen mies, että oonkin suosiolla sanonut, että itse saa päivitellä omat blingblinginsä ;)...

Mites - onko tatuointi- ihminen :p?!
 
Pitkän työrupeaman jälkeen ajattelisin että vaikka se kokkaus onkin intohimo, niin että saisi ajatuksia pois työasioista. Haluan viestittää että hei, olet huipputyyppi ja rakastan sinua. Jonkinasteinen materialisti ja leijonamies kyseessä, diggaa myös ulkomaanmatkailusta, mutta koska nyt olen viimeisilläni niin se ei oikein tule kyseeseen. Joku juttu olisi kiva järjestää, ilman lapsia, ennenkuin ensimmäinen yhteinen syntyy.
 
..tai..onko ihan mieletön idis :ashamed:...kun teillä noita muksujakin on, niin...tekisitte sellaisen rennon rock- henkistyylisen kesät- paidan :)! Eli hankkisitten esim. jonkun yksvärisen mihin sitten yhdessä piirtisitte ja kirjottaisitte kangastusseilla jotain... Mä meinaan semmosen toteuttaa omien ipanoideni kanssa :p!
Sen verran on kermaperse että vaikka onkin lapsirakas kuin mikä niin tiedän varmaksi että sitä ei päällensä laittaisi :ashamed:
 
:D - huspistakeikkaa, unohdetaan se sormus sitten pois...se on kumma, miten tommoinen "harakka"- ilmiö onkin noilla miehillä aika hyvin kohdillaan - meillä on kans niin tyyrismakuinen mies, että oonkin suosiolla sanonut, että itse saa päivitellä omat blingblinginsä ;)...

Mites - onko tatuointi- ihminen :p?!
Ei muuten paska idea! Ei ole tatskoja mutta hyvinkin voisi sellaisen hankkia, on ollut puhetta!
 
Kermaperse... Ihonhoitotuotteita? Tuoksu? Lahjakortti tasokkaaseen ravintolaan? Järjestä juhlat läheisten kesken?

Urheilullinen mies? Lahjakortti jonkun uuden harrastuksen pariin, vaikka teille molemmille. Ei ehkä sinun tilassasi mikään seinäkiipeily :D

Konserttiliput? Illallinen ja elokuva ja sitten otat laukustasi esiin jonkun pikku yllärin?
 
[QUOTE="vieras";26582097]http://www.elamyslahjat.fi/?gclid=CKX06o2r9bACFZAvmAod2iA1Og[/QUOTE]

Ui vitsi tommonen tandemhyppy olis siisti! Sääli että oon niin paksuna etten uskalla enää kokeilla, ettei vauva tee benjiä perässä :D
 
Kermaperse... Ihonhoitotuotteita? Tuoksu? Lahjakortti tasokkaaseen ravintolaan? Järjestä juhlat läheisten kesken?

Urheilullinen mies? Lahjakortti jonkun uuden harrastuksen pariin, vaikka teille molemmille. Ei ehkä sinun tilassasi mikään seinäkiipeily :D

Konserttiliput? Illallinen ja elokuva ja sitten otat laukustasi esiin jonkun pikku yllärin?
Tykkäisi kyllä varmastikin noista tuoksu yms jutuista, mutta jotenkin etsin jotain vielä uniikimpaa, sellaista unohtumatonta. Juhlista tuskin niin välittäisi, tuntisi todennäköisesti vain olonsa vaivautuneeksi (tästä syystä meidän häitäkään tuskin tullaan koskaan tanssimaan, ainakaan sukulaisten kesken).

Yhteinen harrastus on mahdotonta toteuttaa vähäisten lastenhoitoapujen vuoksi, mutta sen verran pystyisin kyllä järkkäämään että saataisiin vapaa-ilta yhdessä.
 

Yhteistyössä