parhaat kaksosten rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä vain

Jäsen
23.05.2004
584
0
16
olisi tarkoitus hankkia kaksosten rattaat 2v ja vauvalle...mitkä olisi hyvät suositelkaa merkkiä,mallia,väriä.....kuinka hyvin on kestänyt teillä jos on ollut kyseiset rattaat yms onko jouset pysyby hyvinä.....

Meillä Brion Twinetet. Ihan hyvin ovat kestäneet. Kovin on kapea istuintila ainakin isommalle lapselle toppavaatteissaan, mutta pituutta sen sijaan riittää. Tavarakori ei tahdo pysyä paikoillaan, mutta mies korjasi ongelman nippusiteillä. Hyvät ovat työntää ja renkaat ovat isot. Toisaalta ovat sen verran kapeat, että mahtuvat esim. hissiin.

Meillä oli Emmaljiungan EC2-sport rattaat ja oli hyvät. Kahdessa vuodessa ei ilmaantunut mitään rikkontumisia/löystymisiä. Tosin ei taideta enää niitä tehdä mutta käytettynä voi saada. Leveyden puolesta paremmat kuin Twinetet, mutta mahtui normaaleista ovista ym. (77cm) ja istuintilat ok. Iso tavaratila ja säädettävä kuomun korkeus. Oltiin todella tyytyväisiä!

kahdelle ensimmäiselle lapselleni ostin emmaljungan grizzlyt, joita nykyään kaupataan toisella nimellä (jota en muista). moittimista löytyi lähinnä kankaiden laadusta, jotka kyllä 2000-luvun alusta ovat todella paljon kehittyneet. plussana mahtuminen pieneen tilaan.

seuraaville kahdelle hankimme brion twinetet, ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. hinta-laatusuhde kohdallaan, hyvät ja kestävät kankaat, hienosti toimiva mekaniikka, riittävästi tilaa ym. positiivista. harkitsimme myös emmaljungia, mutta hintaero brion ja emmaljungan välillä oli todella suuri (brion eduksi). jos uudelleen valitsisin, valitsisin edelleen brion!

ps. brion huolto toimii todella hyvin. yhdistelmävaunuistamme meni taannoin runkohitsaus rikki pienestä kohdasta. soitin maahantuojalle ja laittoivat sieltä samana päivänä uuden rungon matkahuollon kautta tulemaan. ei kuluja, mielipahaa, korjaamisen odottelua eikä muutakaan sellaista...

Yhteistyössä