Parasta kaupan pullaa

Noh eilen iltakymmenelt päätin et hitto mä käyn sittenkin ostaas jotain herkkua ja ostin kaksi fazerin mustikkarahka pullaa mitkä oli siin pikkupaperi vuuassa ja siihen valion vanilia kastikkeen. Nojoo kyl se vanilia kastike peitti sen piirakanmakuu. Yks mitä joskus ostan ni on se mutikkapiirakka se pitkä ja aika littee ja siihen vaniliakastiketta pitäis hommaa vatkain nyt ei oo ni ostin valmist ja se valion pikku purkki oli 4e ku se minkä ite vatkaa on halvempi ja on se ite vatkattu paremman makuinen ja jotenkin kuohkeampi. Teettekö te itse vaniliakastikkeen?. Ja siis joskus ostan niit berliinimunkkei tai niit donitsi jotkut ei vissiin voi käyttää omar merkkiä ni sama asia. Sit välillä ne on hyvii keksei ne fazerina domino keksit. Noh on suosikki ne fasupalat. Mä en oo niitä keksei nähnyt mis luki jaffa ja niis oli suklaapäälys ja alaosa oli vaalea muistatteko ne keksit? Ainiin ja lapsena ostin aina välil kääretorttuja niitäkään en ole syönnyt vuosiin vois joskus ostaa niitä joskus leivottinkin niit. Kuulutteko siihen resq appiin. Siel tuli eilen et 10 hengen kinuski kakku oli 14e ja mul yks alennus et saan puoleenhintaan. Mikä tollasen kakun normi hinta on? Et kannattaisko iskee seuraavaan herkku kakkuun kiinni😋
 

Yhteistyössä