Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Musta hyvää ruokaa on turha heittää roskiin. Monet hapanmaitotuotteet säily yllättävän pitkään. Ne vain pitää syödä heti avattua paketin.
Sitä mä vaan mietin, että kuinka usein sä siivoat/raivaat jääkaappisi? Että miten pääsee tolleen vanheneen? Ei meillä vaan...
sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.
Pari kertaa vuodessa tulee pestyä jääkaappi. Joskus sitten vain jää laittamatta jotain ruokaa syystä tai toisesta.

Tietenkään en avattua tuotetta enää käytä, vain nuo avaamattomat vanhentuneet tuotteet. Suosittelen muillekin eka haistamaan onko pilaantunut, sitten vasta roskiin.

Ei nyt välttämättä tarvitse kuukausia vanhaa syödä, mä nyt oonkin hullua sorttia.
:x Apua. Siis 6 kk välein? Herramunjee. Ilmankos.
Miten usein sitten itse peset? Me ollaan niin siistejä, ettei tuu sotkua. Ja jos tulee pyyhin AINA tuoreeltaan lian pois. Perusteellisempi siivous 2 kertaa vuodessa, takaa imurointi ja sen sellainen.
Siistejä ollaan täälläkin. Kaikki tahrat pesen tuoreeltaan, paremmin kerran kuussa suurin piirtein.
Kyllä mä sen tiedän, että se parasta ennen- päiväys ei ole mikään absoluuttinen totuus, ei tietenkään (viimeinen käyttöpäivä on toki aivan eri asia), mutta silti, en lähtisi kuukausitolkulla vanhaa syömään, vaikka silmin/nenin ei pysty mitään kummaa toteamaan, ekat mikrobit ja pilaantuvuus ei heti näy silmin!