Paras ystävä meneekin samana kesänä naimisiin kuin me

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ymmärrän oikeasti ap:n harmistuksen. Toivottavasti ei nyt keksi niitä häitään samalle päivälle. Vaikka mitäs siitäkään, ellei teillä sitten ole sama ystäväpiiri? Eikä oikea ystävä pidä häitään samana päivänä hyvän ystävänsä kanssa, ellei pidetä yhteishäitä.

Mulle tulee tasta mieleen kun systeri(on muuten hirvean itsekas) sanoi silloin kun me suunniteltiin haita 20 v sitten, etta ette voi menna naimisiin kun minulla on yo-juhlat melkein samaan aikaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mä ymmärrän oikeasti ap:n harmistuksen. Toivottavasti ei nyt keksi niitä häitään samalle päivälle. Vaikka mitäs siitäkään, ellei teillä sitten ole sama ystäväpiiri? Eikä oikea ystävä pidä häitään samana päivänä hyvän ystävänsä kanssa, ellei pidetä yhteishäitä.

En kyl ymmärrä yhtään. Voi hyvää päivää mikä aloitus! Kyllä ihmiset ovat pikkumaisia..

:laugh:
En edes jaksa lukea koko ketjua, mutta typerää ajatella varaavansa koko kesän omille häilleen. Ne vieraat muistaa juhlat hetken aikaa, eivät todellakaan koko kesää hehkuta tulevista ja olleista pippaloista. Totuushan on, että todella todella harvat häät ovat ikimuistoiset :whistle:

Ap, et ole maailman napa. Muillakin on oikeus olla "päivä prinsessana" ;) Ja eikö tärkeämpää ole se, että avioliitto kestää kuin häiden ajankohta?

Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:
No onpa itsekas ap. Hyva ystavani varasi omat haansa jo minun varaamalle haapaivalle. Annoin kylla periksi ja muutin meidan haapaivaa. Ei kaiken tarvitse olla mina, mina ja mina.

Häh! Mikä hyvä ystävä muka varaa omat häänsä teidän JO VARATULLE hääpäivälle. Siis tiesikö ystäväsi ette te olitte varanneet saman päivän jo ennen heitä?

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku

Ap:n ystävä on luultavasti menossa naimisiin siksi, koska ap:kin menee, se kai ap:tä lähinnä harmittaa. Olisi ollut kiva suunnitella ap:n ystävän häitä yhdessä vaikka seuraavalle kesälle. Kaikki ei nyt kyllä ymmärtänyt ap:tä ihan oikein.

voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku

Ap:n ystävä on luultavasti menossa naimisiin siksi, koska ap:kin menee, se kai ap:tä lähinnä harmittaa. Olisi ollut kiva suunnitella ap:n ystävän häitä yhdessä vaikka seuraavalle kesälle. Kaikki ei nyt kyllä ymmärtänyt ap:tä ihan oikein.

Lueppas koko ketju. Kyllä ap niin oudosti asiansa ilmaisee ja itsekkin myöntää olevansa pikkumainen..

ap:han sanoi ketjun puolen välin tienoilla, että häntä ihmetyttää ja harmittaa ystävän häät koska hän ei ymmärrä miksi he naimisiin menevät niin "nopeasti" ja ap sanoi uskovansa ettei ystävän suhde kuitenkaan kestä. Hänellä on siis parempi syy mennä nyt naimisiin koska on pitkä ja vakaampi suhde pohjalla.
ei tuossa paljon väärinymmärryksen varaa ole :-)

Alkuperäinen kirjoittaja janna:

ap:han sanoi ketjun puolen välin tienoilla, että häntä ihmetyttää ja harmittaa ystävän häät koska hän ei ymmärrä miksi he naimisiin menevät niin "nopeasti" ja ap sanoi uskovansa ettei ystävän suhde kuitenkaan kestä. Hänellä on siis parempi syy mennä nyt naimisiin koska on pitkä ja vakaampi suhde pohjalla.
ei tuossa paljon väärinymmärryksen varaa ole :-)

Ja lisäksi halusi olla kesän AINOA morsian ystäväpiirissään....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä oli lähipiirissä neljät häät samana kesänä kuin itse mentiin naimisiin, eikä mua kyllä haitannu mitenkään, olenkohan ihan outo sitten?

Et vaan normaali järkevä ihminen. Tääl tuntuu olevan näitä minä,minä ihmisiä..

totuus on, että hään on TEILLE kesän kohokohta, ei TEIDÄN vieraille.. vierailla voi olla monet monet muutkin häät sille kesälle, joista te ette tiedä mitään (ja voivat olla vielä läheisemmän ihmisen häät mitä teidän)..
ei yhdetkään häät ole niin täydelliset, ettei jälkikäteen miettisi et jonkun asian olisi voinut tehdä toisin ja silti.. häät ovat onnelliset! Jos tuollaisista asioista alat ressaamaan jo nyt, ni miten käy sitten, kun et saakkaan esim. juuri sitä haluamaasi pändiä tai vaik pappi sairastuu mahatautiin edellisenä päivänä.. =häät on lopullisesti pilalla..

Yhteistyössä