Paras voide raskausarpia vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä voidetta/öljyä suosittelisitte raskausarpien ennaltaehkäisyyn ja "poistamiseen"? Ja ei kiitos kommentteja siitä, etteikö rasvauksesta olisi mitään hyötyä jos iho on taipuvainen repeilemään :) teen kyllä kaikkeni ettei nahkaani tulisi seeprakuviointia.

Itse käytin Biothermin voidetta raskausarpien ennaltaehkäisyyn eikä tullut jäljen jälkeä. Kallista tavaraa, mutta itse olen ihan tyytyväinen, että raaskin panostaa tuohon asiaan. :)

Decubal Cliniciä ei ainakaan kannata laittaa. Hölväsin sitä monta tuubia raskauden aikana. Jo ennen kuin maha alkoi kasvaa laitoin sitä ainakin kerran päivässä. Loppuaikana kun maha kasvoi ja nahkaa kiristi niin laitoin kolmekin kertaa.
Maha on täynnä arpia ja iho on ruttuinen. Ei siis Cliniciä, siitä tulee arpia!
.. :D

[QUOTE="minä";26978721]Käytin apteekin ceridal öljyä. Yhtään ainutta arpea ei tullut. Kallista, mutta tosi hyvää. Voi käyttää vauvallekin sitten,jos sattuu jäämään.[/QUOTE]

ceridalia minäkin olen käytänyt kummassakin raskaudessa, eikä arven arpea. muutenkin todella monikäyttöinen rasva.

[QUOTE="lähettäjä";26978643]Itse käytin Biothermin voidetta raskausarpien ennaltaehkäisyyn eikä tullut jäljen jälkeä. Kallista tavaraa, mutta itse olen ihan tyytyväinen, että raaskin panostaa tuohon asiaan. :)[/QUOTE]

Tää. Tuoksuikin ihan hyvälle ja oli kevyttä sekä imeytyi nopeasti. Iho jäi ihanan pehmeäksi.

Olipas myyntipuhe :D

[QUOTE="Anne";26978754]Decubal Cliniciä ei ainakaan kannata laittaa. Hölväsin sitä monta tuubia raskauden aikana. Jo ennen kuin maha alkoi kasvaa laitoin sitä ainakin kerran päivässä. Loppuaikana kun maha kasvoi ja nahkaa kiristi niin laitoin kolmekin kertaa.
Maha on täynnä arpia ja iho on ruttuinen. Ei siis Cliniciä, siitä tulee arpia!
.. :D[/QUOTE]

Unohdin mainita myös Dermosilin e-vitamiinivoiteen.
Eli välttäkää näitä kahta, ei auta.

[QUOTE="Anne";26978788]Unohdin mainita myös Dermosilin e-vitamiinivoiteen.
Eli välttäkää näitä kahta, ei auta.[/QUOTE]

Kyllä sulle Anne kuule olisi tullut arpia voiteista huolimatta, vaikka siis olisit käyttänyt mitä voidetta tahansa.

Oon aina rasvannut samalla rasvalla rinnat ja mahan. Mahassa ei oo koskaan ollut yhtään arpea. On kuin kakskymppisellä synnyttämättömällä, sileä ja litteä. Rinnat on puolestaan kuin 80- vuotiaalla punajuovaseepralla. Eli ruttuiset ja juovikkaat pussit.

Selitys löytynee rasvojen sijaan siitä, että rinnat kasvaneet ihan järjettömän paljon ja nopeasti raskausaikana ja maha taas tosi vähän. Vyötärön ympärys on maksimissaan ollut 95 cm. Vaikka vauvelit on olleet 3,5 kilosia ja oon lihonut sen 20 kiloa molemmista. Sen suhteen on siis käynyt tuuri. Nyt tosin jännittää, kun ootellaan kaksosia vajaa 30 viikolla ja nyt on jo maha isompi kuin aiemmissa. Ja alkaa iho näyttää aika punakalta...

[QUOTE="vieras";26978802]Kyllä sulle Anne kuule olisi tullut arpia voiteista huolimatta, vaikka siis olisit käyttänyt mitä voidetta tahansa.[/QUOTE]

Näin minäkin luulen. Mahan ympärys oli viimesilläni 120cm, ihmettelen miten olisin siitä arvitta selvinnyt. Ehkä olisinkin jollain taikarasvalla, mutta veikkaan että mulla nyt vaan sattuu olemaan sellainen iho, johon niitä arpia tulee helposti ja joka ei vaan jousta.

Bio-Oilia hommasin, 60 ml:n pullo maksoi melkein 13 euroa, huh! Sitä laitan aamuin ja illoin, mutta on niitä raskausarpia silti vähän. Niitä tulee jos on tullakseen, rasvat saattaa vähentää, mutta ei niitä kokonaan voi ehkäistä. Toiset vain ovat alttiimpia arville, kuten vaikkapa mustelmillekin, ei sille mitään voi.

Clarinsin öljy raskausarpien ehkäisyyn, mulla on neljä raskautta ja ei oo arpia mahassa. Olen taipuvainen saamaan helposti raskausarpia, koskapa rinnoissa niitä on, ei lasten takia vaan ne tuli teini-iässä, kun tissit kasvoi tosi nopeesti ja isoks, enkä älynny käyttää rintsikoita alusta asti.

Yhteistyössä