Paras vauvalahja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nokkosperhonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nokkosperhonen"

Vieras
Mitä haluaisit ns. vauvalahjaksi hieman kaukaisemmalta sukulaiselta? Mitkä ovat olleet mieluisimmat saamasi vauvalahjat? Entäs ne turhimmat -mitä ei missään nimessä kannata antaa?

Ristiäisiin meitä ei ole kutsuttu, mutta haluaisimme silti jotenkin muistaa suvun uutta tulokasta perheineen. Muistettiinko/lahjottiinko Teitä paljon silloin kuin lapsenne syntyi?

minä tykkäsn kun saatiin villavaatteita,niitä kun ei oikein saanut kaupasta vastasyntyneelle(eikäpä villasukkia/lapasia saa isommillekkaan).Esikoista syntyessä monet muistivat meitä lahjoilla,kakkosen ja kolmosen kohdalla lähinnä vain kortilla.

meillä oli turhia pienet vaatteet(alle 68 senttiset ku lapset oli isoja jo syntyessään) ku niitä kerty sitte aivan liikaa ku käyttöaikaa vaan se kuukausi tai pari, mutta riippuu tietysti vauvan koosta. samoin ulkoiluhaalareita on saatu molemmille lapsille jotka on jääneet käyttämättä kun yleensä semmoiset hankinnat on jo tehtyn kun vauva syntyy. pehmoleluja tuli aivan liikaa ja niitä tuli toiselle lapselle vielä lisää. vauvan vaaka cd:tä voin suositella, nettikaupassa maksaa varmaan 14-15e.

[QUOTE="henna";23519186]minä tykkäsn kun saatiin villavaatteita,niitä kun ei oikein saanut kaupasta vastasyntyneelle(eikäpä villasukkia/lapasia saa isommillekkaan).Esikoista syntyessä monet muistivat meitä lahjoilla,kakkosen ja kolmosen kohdalla lähinnä vain kortilla.[/QUOTE]

juu tämä onkin hyvä idea jos tiedät että vauvan äiti ei itsse neulo niin villasukkia ja tumppuja ei tosiaankaan saa kaupasta jos tekee sen verran reilua kokoa että menisivät vielä syksylläkin, nythän niille ei kauheesti käyttöaikaa jää

Villasukkien, -lapsten tai -myssyn kutominen onnistuisi minulta hyvin. Ja olisi mielestäkin hommaa! Pohdin kuitenkin, että onko se jonkinlainen mummojen etuoikeus tehdä ne villavaatteet pikkuiselle..? :) Tyhmä ajatus ehkä mutta...

Jotkut kaupan tusinabodyt ym. tuntuvat minusta jotenkin niin persoonattomalta ja "kylmältä" muistamiselta.

Ei kaukaiset sukulaiset juurikaan muistaneet. Joku vaatekappale taisi tulla. Ja se on ihan ok, ostaa siis joku kiva body tms. (Ja mieluiten kokoa 68, ettei ole pieni heti valmiiksi)

Mä tykkäisin kyllä villavaatteista, vaikka kunnollisesta villahaalarista tai takista ja housuista. :) Meillä ei ole kutovia isovanhempia. :) Tai itse olen myös pitänyt oikeasti pienistä ja kauniista vaatteista, kun molemmat lapset olivat aika pitkään pieniä.. niille 68-senttisille tuli käyttöä vasta joskus lapsen ollessa melkein puoli vuotias. Oli tosi ihanaa, kun joltain ihmisiltä sai vaatteita, vaikka vaan muutaman, joka meni heti päälle, oli istuva ja näytti nätiltä.

Yhteistyössä