Paras valokynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Rouva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Rouva"

Vieras
Olen käyttänyt vain TBS:n ja Lumenen valokyniä, joista jälkimmäinen oli parempi. Mutta ajattelin nyt ostaa jonkun vielä paremman, sillä ei tuolla Lumenella mun mielestä kovin hyvin saa tummia silmänalusia piiloon...

Mikä on sun suosikkisi?

yves saint laurent on paras. mullekin tuo kaverit tai äiti reissuilta tätä. tuo lumene on ainakin ihan persiistä, suoraan sanottuna. välillä olen yrittänyt käyttää halvempia valokyniä, mutta aina tuo ysl vie voiton, vaikka en muuten kuvittelekaan, että kalliimpi on parempaa.

sokoksella taitaa ysl olla jotain 30e-35e. mutta se on tosi riittoisa. mulla kestää puolisen vuotta. 3+1-päivillä sieltä sai kahden kynän pakkauksen muistaakseni noin 50 eurolla.

jatkan vielä, että jos luottokortilla netistä tilaus on tuttua, niin täältä olen myös tilannut tuotteita: http://www.lookfantastic.com/fragrance/yves-saint-laurent/yves-saint-laurent-touch-eclat-luminous-radiance-no-1.html
eli tuo ysl-valokynä maksaa tuolla 21£

YSL aivan ehdottomasti. Lumene on aivan järkyttävän huono, samoin kaikki muut mitä olen kokeillut. Väärnä värisiä, kökkööntyviä, epäluonnollisen näköinen lopputulos. YSL on todella hintansa arvoinen ja siitä kannattaa maksaa.

[QUOTE="Rouva";21927832]Kiitos vastauksista, YSL it is then! =)

Uskaltaiskohan tuolta lookfantasticilta tilata, onkohan kellään kokemuksia...? Aika paljon edullisempi siellä![/QUOTE]

Kyllä uskaltaa tilata. Mä olen tilannut kosmetiikkaa sieltä.

[QUOTE="Rouva";21927943]21 puntaa olis euroissa n. 26 ekeä...[/QUOTE]

niin, tuleehan tuohon postikulut tosin vielä päälle (£2.20 plus £1.55 per tuote) suomeen kun tilaa. oon tilannut useamman tuotteen aina kerralla. ja tuolta kun tilaa, niin ei tarvitse välittää tullimaksuista, kun paketti tulee eu:n sisältä. turvallista on tilaaminen, ja tuotteet postikuluineenkin halvempia kuin suomessa.

Kannattaa käydä jossain kempparissa ensin sitten testaamassa oikea sävy ennen kuin tilaat netistä. YSL:n valokynää on ainakin kolmena eri sävynä ja riippuu ihon omasta väristä, mikä niistä näyttää parhaimmalta!

Yhteistyössä