lahjaketjusta tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
Ollaan menossa mun serkun (10v, poika) syntymäpäiville ja mä olin ajatellut ostaa sille Tintti-sarjakuvia ja karkkia, tai jonkun DVD:n, mutta sitten satuin puhumaan tän pojan äidin, mun tätini kanssa ja häneltä sitten kohteliaasti kysäisin että mitäs poika on toivonut, ei kuulemma oikein mitään, mutta että tätin mielestä Risto Räppääjä Anttilasta vain 14? ja jotain ois hyvä, mä sitten että joo, olin aatellut näitä tintteja tms, niin hän että ei kun toi Räppääjä on parempi... ja mitä vaan muuta ehdotin niin aina siinä oli jotain vikaa. ei sillä etten haluis ostaa tota Risto Räppääjää, musta vaan on kiva ostaa joku oma keksimä, ei pyydetty/tilattu lahja. se on yks hauskimmista asioista laghjan ostossa.

Onko mun nyt ostettava räppääjä vai voinko pitää oman pääni?

Tottakai voit ostaa Tinttejä, sinähän sen lahjan saa päättää kun sen kerran annat. :)

Mä itse tykkään kyllä antaa sitä mitä on toivottu, on ainakin mieleinen!

no jos kysyy mitä lapsi on toivonut, niin ehkä sit kannattaa ostaa sitä mitä saa vastaukseksi..
Meillä ainakin sit jos ihmiset kyselee et mitä lapsi haluaa, niin kerrotaan jokaiselle joku eri juttu, ja sitten jos joku tuo jotain muuta, niin se toivelahja saattaa jäädä saamatta.(tai sitten sano et ostit jo jotain muuta, niin räppääjää ehtii joku muu vielä ostamaan ;) )

niin mutta tässä olikin pointti ettei lapsi ollut halunnut tätä Räppääjää, vaan äiti. Äiti itse sanoi että lapsi ei oo toivonut mitään, mutta hän oli ajaterllut Räppääjää...

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
niin mutta tässä olikin pointti ettei lapsi ollut halunnut tätä Räppääjää, vaan äiti. Äiti itse sanoi että lapsi ei oo toivonut mitään, mutta hän oli ajaterllut Räppääjää...

Ahaa, siis poika ei olekaan Räppääjä-fani! :whistle: Mä olin ajatellut, että poika tykkää kovasti tuosta Ristosta ja siksi äiti tiesi kertoa vinkin.

Siinä tapauksessa voit ihan yhtä hyvin ostaa Tinttejä!

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Ahaa, siis poika ei olekaan Räppääjä-fani! :whistle: Mä olin ajatellut, että poika tykkää kovasti tuosta Ristosta ja siksi äiti tiesi kertoa vinkin.

näin mäkin sen älysin.. sori.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

näin mäkin sen älysin.. sori.

samaan sakkiin kuulun minäkin :|

eli juu, osta Tinttejä vaan :D

joo, siis tietysti olisin ostanu sen Räppääjän jos se olis sen pojan suosikki, äiti vaan niinku sano että sellanenkin on olemassa, että vaikutti mielenkiintoiselta ja sit ties hinnan ja paikankin tän kaupungin Anttilasta mistä niitä löytyy, niin tuli sellanen tilauksen maku, että "mä tilaan mun pojalleni nyt tätä" ja sit kun mä olin ajatellut niitä tinttejä tms niin ne ei käyny siks "että meillä on jo niin paljon kaikkee krääsää...tai kun ehdotin kauko-ohjattavaa autoa niin meillä on jo niitä autoja, tai kun ehdotin DVD:tä niin "sit se vaan istuu telkkarin ääressä" ja kun ehdotin lautapeliä" niin sitte meijän täytyy keksiä sille pelikaveri.."

joo, siis tietysti olisin ostanu sen Räppääjän jos se olis sen pojan suosikki, äiti vaan niinku sano että sellanenkin on olemassa, että vaikutti mielenkiintoiselta ja sit ties hinnan ja paikankin tän kaupungin Anttilasta mistä niitä löytyy, niin tuli sellanen tilauksen maku, että "mä tilaan mun pojalleni nyt tätä" ja sit kun mä olin ajatellut niitä tinttejä tms niin ne ei käyny siks "että meillä on jo niin paljon kaikkee krääsää...tai kun ehdotin kauko-ohjattavaa autoa niin meillä on jo niitä autoja, tai kun ehdotin DVD:tä niin "sit se vaan istuu telkkarin ääressä" ja kun ehdotin lautapeliä" niin sitte meijän täytyy keksiä sille pelikaveri.."

Kuulostaa aika rasittavalta tädiltä. :whistle: Ymmärrän kyllä, että tulee tilauksen maku. Ja tässä tapauksessa veisin kiusallanikin Tinttejä ja pitäisin pääni. Tai antaisin pojalle rahaa, että saisi itse haluamansa ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
10-v ei välttämättä oikein tajua Tinttejä.

tajuaa,
itse luin tinttejä ja Taru Sormusten herrasta 10-vuotiaana.
Ei saa aliarvioida.

Joo, niin minäkin, mutta ei Tinttien jutut oikein avaudu ennen kuin vähän vanhemmille. Varsinkaan nykymuksuilla :/

Yhteistyössä