Missä vaiheessa lapsen kaverisynttäreitä on paras laittaa tarjottavat esille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammuli"

Vieras
Tänään illalla on mun 8-v pojan kaverisynttärit :) 9 on lapsia yhteensä tuolla kutsuilla meillä. Alkuun jaetaan ja sankari avaa lahjat pullonpyörityksessä.

Olen tehnyt vain yhden "leikin" eli aarteenetsinnän vihjeiden mukaan. Sitten on tietty herkuttelu. Synttäreiden kesto on 1,5h. Ylijäävä aika jää lasten omille leikeille.

Mikä teistä on paras järjestys synttäreiden kululle lahjojen avaamisen jälkeen?
A. aarteenetsintä
B. herkuttelu
C. vapaa leikki

Itse ajattelin tuota järjestystä just ABC. Kaverini jättää yleensä herkuttelun ihan loppuun ja sitten vanhempien hakiessa lapsia istuvat nämä vielä herkkupöydässä ja vanhemmat saa odotella vartin verran lapsiaan.

Ei meillä ole synttäreitä koskaan rajattu mitenkään. Jos on joskus lapset sitten olleet ylipitkään eli useita tunteja, niin sitten sanotaan ystävällisesti, että meillä alkaa omat hommat. Aika lyhyt on teillä tuo aika. Meillä on ollut tarjottavaa kyllä koko ajan tarjolla.

Mineen oo koskaan järjestäny ohjelmaa lasten juhliin. Hyvi nuo on tekemistä keksiny ja löytäny keskenääkii.
Lahjat avaa sitämukaa kun saa. Tarjottavat tulee pöytään noin 30 min. päästä juhlien alkamisesta. Syövät aikansa ja siirtyvät taas siihen mikä keske jäikään, ja touhuuvat siihe asti kunnes vanhemmat hakee. Ja sillä aikaa miä valmistelen seisovaapöytää sukulaisille jotka tulee lasten jälkeen.
Viimeeks 9 vuotiaat naris et ei vielä, miks pitää jo nyt lähteä ym. Luultavasti sit oli kivaakii!
meil juhlat on aina 2 tuntia.

Yhteistyössä