Paras vakuutusyhtiö lapsiperheelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakuutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakuutus

Vieras
Eli meillä on vakuutukset Pohjolassa. On tohon kesäkuuhun asti Easy-paketti, joka siis loppuu. Ollaan mietitty jos vaihtais parempaa - jos löytyy? Mikä on sinun valinta ja miksi?

Meillä on kaksi lasta, asuntolainaa ja auto. Ja matkustellaan.

Kiitos :)

Tapiola on ihan jees lapsivakuutuksissa. Tosin jos olette saaneet korvausta lapsivakuutuksista niin käytännössä ei kannata vaihtaa vakuutusyhtiötä, sillä kaikki muut asettavat rajoitukset korvattujen sairauksien osalta tai eivät anna vakuutusta ollenkaan.

Turva. On edullisin (mitä oon tähän asti kilpailuttanut) ja oon aina saanut rahani ja homma toiminut hienosti! Meillä matkavakuutukset, kotivakuutus, oma sairauskulu- ja tapaturmavakuutus ja lapsilla samanmoiset (otettu syntymättömän lapsen vakuutuksina).

Mulla ollu aina Turvassa kaikki. Kun noita lasten vakuutuksia alkoi kertyä (eli siis kun on lapsia lisää tullut), niin siitä syystä joskus kyselin muitten hintoja, mutta sain todeta että meilläpä on kivasti asiat!

Justiinsa viime viikolla sain viimoset vakuutustarjoukset. Kysyin Ifistä ja Turvasta. Olemassa olevat vakuutukset on Fenniassa, asiakkuutta noin 7 vuotta takana. Vakuutuksia on Kasko/liikennevakuutus autossa, kotivakuutus ja irtaimisto, lapsen sairauskulu- ja tapaturmavakuutus, oma vapaa-ajan tapatumavakuutus, koiran hoitokuluvakuutus. Niin Fennia oli kaikkein halvin. En pyytänuy sieltä hinnantarkistusta, vaan vertasin tarjouksia vakuutuskirjaan. If oli kallein, vaikka oli ammattiliiton alenukset mukana.

En voi suositella Lähivakuutuksen kotivakuutusta kenellekään. Multa varastettiin reppu Helsingin Alppipuistossa viime kesänä ja Lähivakuutus ei korvaa siitä penniäkään. Olin jättänyt repun leiriin jossa istui 10-15 ystävää viettämässä iltaa. Lähivakuutuksen ratkaisun perusteluna on että "Reppu sisältöineen on jätetty ilman asianmukaista valvontaa". Jos ei 10-15 tuttua ihmistä ja silmäparia repun välittömässä läheisyydessä ole asianmukaista valvontaa nii mikä sitten? Puistossa oli musiikkitapahtuma ja tuhansia ihmisiä, kymmeniä pullon ja roskankerääjiä ja näin kuitenkin pääsi tapahtumaan että joku varasti repun. Lisäksi lähivakuutuksella kesti yli 2 kuukautta käsitellä korvaushakemus ja tämän jälkeen vielä yli kaksi kuukautta käsitellä mun valitushakemus (joka ei muuttanut tilannetta), eli joulukuulle asti jouduin jännittämään sitä että saanko korvaukset vai en. Joka tapauksessa jos teille on varkausvakuutus tärkeä nii ottakaa kotivakuutus jostain muualta kuin Lähivakuutukselta. Tuommoista ei voi yksinkertaisesti hyväksyä. Tässä liitteenä korvauspäätös:

http://dl.dropbox.com/u/19692605/lahivakuutus-reppuvarkaus-korvauspaatos.jpg

Yhteistyössä