Meillä gracon cosmic xtp, Liikkeesen mentäessä mietin omia kriteerejä, ne olivat käännettävyys, kallistettavuus istuimen ollessa kiinnitettynä ja tietysti se että istuin mahtuu autoon viemättä edestä tilaa yhtään. No liikkessä kerroin toiveeni ja asiantunteva myyjä osasi sitten esitellä 2-3 mallia joista sitten katsottiin hyvät ja huonot puolet. Cosmic oli TM voittaja (luotamme kyllä siihen testiin), tykästyimme siihen ja sitä sitten kokeiltiin ja myyjä asensi tuon paikalleen. Hyvin mahtui taakse keskelle, on vielä niin kallellaan kun saapi olla ja siinä on joku ihmejalka vielä taitettuna "auki", eikä tosiaan vie edestä tilaa yhtään! Alkuperäiselle tahtoisin kertoa että mene mielummin liikkeeseen katselemaan ja miettimään, sieltä saa asiantuntevaa neuvoa. Meillä ainakin myyjä esitteli eri valmistajien istuimia puolueettomasti.