Paras suomalainen sketsi/huumoriohjelma?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummeli, Ketonen&myllyrinne (ehdoton ykkönen!) niitä on paljonkin mutta hitto kun nyt ei saa päähänsä kaikkia!
Mutta kysymys teille..minua tuo Pasila ihmetyttää..miks se on teistä niin hyvä? Vaikka omaankin suht hyvän huumorin tajun mutta mä en tajuu tota Pasila hömppää..mua ärsyttääkin kattoo ihan sitä! :S tsori vaan!
 
[QUOTE="diudiu";25452904]Kummeli, Ketonen&myllyrinne (ehdoton ykkönen!) niitä on paljonkin mutta hitto kun nyt ei saa päähänsä kaikkia!
Mutta kysymys teille..minua tuo Pasila ihmetyttää..miks se on teistä niin hyvä? Vaikka omaankin suht hyvän huumorin tajun mutta mä en tajuu tota Pasila hömppää..mua ärsyttääkin kattoo ihan sitä! :S tsori vaan![/QUOTE]

Mie taas en suurinta osaa suomalaisista sketsi/huumorijutuista tajua mitä hauskaa mut tuo Pasila on hyvä. En osaa oikein selittää mikä siinä ois..
Miusta tosin on sanottu ettei miulla oo huumorintajua...:snotty:
 
[QUOTE="diudiu";25452904]Kummeli, Ketonen&myllyrinne (ehdoton ykkönen!) niitä on paljonkin mutta hitto kun nyt ei saa päähänsä kaikkia!
Mutta kysymys teille..minua tuo Pasila ihmetyttää..miks se on teistä niin hyvä? Vaikka omaankin suht hyvän huumorin tajun mutta mä en tajuu tota Pasila hömppää..mua ärsyttääkin kattoo ihan sitä! :S tsori vaan![/QUOTE]

Eniten Pasilassa naurattaa sen yhteiskunnallinen satiiri. Sitä on aika paljon, mutta ei alleviivatusti tarjoiltuna.
 

Yhteistyössä