Paras sisustus/remonttiblogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remonttiriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

remonttiriina

Vieras
Olen kyllästynyt tähän meidän sisustukseen ja tyyliin. Meillä on vanha omakotitalo jossa on todella sekava sisustus. Laitettiin kaikki kiireessä, ja näin ne jäivät. Kaipaan kovasti ideoita, miten uudistaa vanhaa ja tehdä kaunista niin, ettei tarvitse ostaa kallista.
Etsin blogeja, joista saisi kivoja vinkkejä kodin uudistamiseen, huonekalujen tuunaamiseen, sisustukseen yms. Vinkkejä?

Jonkin verran sisustusblogeja selailtuani oon huomannut, että miksi ihmeessä kaikilla pitää olla esim. niitä ihme pupuja istumassa joka paikassa, tai vielä karmeampaa, sitä tähtikuviota!!! Se alkaa olla jo niin nähty juttu, vaikka kuinka oliskin aitoa Gantia. En todellakaan ihan siksi aio hankkia mitään tähtikuvioisia tyynyjä tms. kotiini. Enkä varsinkaan pupuja, onko ne nyt ihan oikeesti niin hienoja...???

Mut saa niistä kivojakin ideoita, ite en vaan pidä siitä että nyt kaikilla on samanlainen valkoinen vanhahtava sisustus, jopa asntomessuilla näki paljon sitä samaa diipadaapaa joka on jo muutaman vuoden ollut "in".

Jos väreistä tykkäät, niin katsoppa Keltainen talo rannalla- blogi. Aivan mielettömän superihania sisustuskuvia, persoonallisia ratkaisuja ja kaunista värien käyttöä.
http://keltainentalorannalla.blogspot.com/

Ja vielä vinkiksi, että aina kun löydät netistä jonkun kuvan, minkä sisustuksesta pidät niin tallenna se koneelle ja katsele sitä myöhemmin uudestaan. Kuvista löytää ne jutut mistä itse pitää, esim. jos aina ihastut kuviin missä on värikkäät verhot niin mieti miten voisit toteuttaa sen omassa kodissasi. Itse harrastan kovasti tätä, eli tallennan kuvat missä on joku kiva idea, mietin että miten se meillä toimisi vai toimiiko lainkaan ja toteutan sen omalla variaatiollani!

Yhteistyössä