paras ruokaohjelma kuunaan töllössä?

[QUOTE="kalamama";22120475]Ei tuu läheskään kaikki :([/QUOTE]

En ole varsinaisesti jäänyt kaipaamaan yhtäkään ohjelmaa, aiemmin samat pyörivät niin usein, että ehti kyllästyä. Nyt kun on muutakin sisältöä, on melkein helpompi bongata kivat ruokaohjelmat seasta. Jotkuthan sarjat voivat olla muuten vaan tauolla.

"chef"
"May'n Keittio" ruokaohjelma tulee Alfa TV kanavalta tai netissa Alfa TV.fi
Amerikan Suomalainen nainen laittaa hyvaa kotiruokaa ja koristelee illallis poydan aina mahtavasti. Olen saanut paljon hyvia ideoita tasta ohjelmasta. Yle'n pitaisi alkaa naita ohjelmia nayttamaan!!

Teinineiti aikoinaan vannotti, että "jahka tämä on ohi" (viitaten syöpähoitoni) niin "Mene mamma siihen "arvostele mun illallinen" -juttuun...
Se vaan niin sopii sulle!''

Sen jälkeen olen ohjelmaa aina muistaessani katsonut.
Ja mukulan ajatusta (vielä useamminkin) arvostanut...

vierailija
Camilla Plumin ohjelmat ovat kyllä hyviä. Valitettavasti niitä ei ole Ylellä lähetetty yleensä kuin suorina. Hyvin monipuolisia, välillä etnistä keittiötä mielenkiintoisilla mausteideoilla, välillä ohjelmasarja säilöjille ja kaikkea tältä väliltä. Tanskalainen. Jos löytyisi sitkeyttä niin näitä voisi ehkä kaivaa jostain Tanskan yleisradioyhtiön areenaa vastavasta palvelusta kunhan säätää maa-asetukset kohdalleen.

vierailija
Kakkoselta tuli ruotsalainen ohjelma jossa kokki (Niklas?) kierteli maailmaa ja kävi aina jossain ravintolassa harjoittelemassa. Lopussa sitten kokkasi ravintolaan sopivan annoksen itse ja rafla pääkokki arvosteli annoksen. Olisiko ollut niklas mat ohjelman nimi.

Keit Floyd tietenkin!

Paitsi se sarja missä se oli jossain thaikuissa, ei ollut reseptillisesti onnstunut.

Nälkä tule heti aamusta kun miettii miten Keith lorautti monta desiä oliiviöljyä pataan aloittaakseen jonkun espanjalaisen liharuoan valmistamisen kuullottamalla sipulia ja valkosipulia.

Yhteistyössä