K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kulli:crema catalana
pannacotta
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kanakastike kolemn juusto kermalla
Katkarapupasta kipparikermalla
pizzakiusaus tavan ruokakermalla
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja v:Kanakastike kolemn juusto kermalla
Katkarapupasta kipparikermalla
pizzakiusaus tavan ruokakermalla
kerro mikà on kipparikerma?
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:En pysty valitsemaan vain yhtä. Ranskankermaa Miilunpolttajan spagettiin ja tavallista kermaa uunikalaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?
Mun mielestä ei missään nimessä uuniloheen sotketa kermaa mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?
mà en myòskààn tykkàà kalan kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?
mà en myòskààn tykkàà kalan kanssa
Mua alkaa meinaan yököttää, jos se kala on sellaista vetistä mössöä :$
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Niin mustatorvisienikeitto on kanssa hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Siellä moni heitti valkosipuliperunat... Kokeilkaas tehä valkkariperunat niin että laitatte uunivuokaan perunasiivuja, valkosipulimurskaa ja voita, paljon voita. Hippunen suolaa, mutta ei kermaa. Tulee muuten hyvää.
Anteeks aiheesta poikkeeminen...poistuu takavasemmalle häpeämään :ashamed::saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Siellä moni heitti valkosipuliperunat... Kokeilkaas tehä valkkariperunat niin että laitatte uunivuokaan perunasiivuja, valkosipulimurskaa ja voita, paljon voita. Hippunen suolaa, mutta ei kermaa. Tulee muuten hyvää.
Anteeks aiheesta poikkeeminen...poistuu takavasemmalle häpeämään :ashamed::saint: