Paras Putous-hahmo?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"huhu"
Mä haluaisin kanssa vastauksen siihen, mikä siinä JP:ssä on niin hauskaa? Mä en oo tajunnut kertaakaan. Enkä oo nähnyt myöskään yhtäkään perustelua sille, miksi joidenkin mielestä se on kaikkein paras hahmo? Voisitteko kertoa?

"a.p"
[QUOTE="huhu";25498356]Mä haluaisin kanssa vastauksen siihen, mikä siinä JP:ssä on niin hauskaa? Mä en oo tajunnut kertaakaan. Enkä oo nähnyt myöskään yhtäkään perustelua sille, miksi joidenkin mielestä se on kaikkein paras hahmo? Voisitteko kertoa?[/QUOTE]

Muhunkaan ei JP uppoo yhtään. Sössötys ja R-vika ei riitä naurattamaan mua.

[QUOTE="huhu";25498356]Mä haluaisin kanssa vastauksen siihen, mikä siinä JP:ssä on niin hauskaa? Mä en oo tajunnut kertaakaan. Enkä oo nähnyt myöskään yhtäkään perustelua sille, miksi joidenkin mielestä se on kaikkein paras hahmo? Voisitteko kertoa?[/QUOTE]

ideana ja toteutuksena se on hyvä. Minua jaksaa naurattaa jo se sisääntulo. Star wars-miekka ja pikkuvanha olemus. Vaikka oma eskarilainen ei tuollianen olekaan niin jotain samaakin olen huomannut. Jotenkin aito ja kerrankin sellainen vilpitön hahmo. Ei mitään pikkutuhmaa, vaikka tykkään kyllä Papistakin :) Leena on kuitenkin ehkä paras kaikista. Jos kerrankin voittaisi nainen :)

"vieras"
[QUOTE="a.p";25498364]Muhunkaan ei JP uppoo yhtään. Sössötys ja R-vika ei riitä naurattamaan mua.[/QUOTE]

Ööh..no ei minuakaan. Mutta pikkuvanha olemus ja hyvät jutut ja toisaalta sellainen "raukkamaisuus" naurattaa ja viehättää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25498892]Sama!Ja sen eilinen talentti oli hauska :LOL:[/QUOTE]

Niin oli! Oli todellakin parempi kuin vaikkapa hienomummon esitys, joka oli kerrassaan tylsä! ketä sellainen rumpujen pärisyttely naurattaisi? :D

"tinde"
Se pappi ja mummeli,sekä yossu.
En ymmärrä mitä hauskaa siinä jani-petterissä on,kun sitä niin hehkutetaan.Tylsä ja ei naurata yhtään,eikä kyllä putouksessa muutenkaan naurata muut kuin akun tai rikun jutut,muut on kuivia.'
Ikävä kyllä nykyään ei enää osata tehdä huumoria,toista se oli 80-90luvulla.

Yhteistyössä