Paras peniksen pituus ja paksuus

• Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
fishz91
Juu elikkäs itse olen 13-vuotias ja omistan 4,6cm paksuisen,12,4cm pitkän ja ympärysmitaltaan 11cm olevan peniksen. onko tämä hyvä mittasuhde?. en myöskään tiedä että olisikohan tälle jo ottaijia

iaka
Alkuperäinen kirjoittaja tä;10363719:
naiset joilla on näitä peniksen koko vaatimuksia omistavat yleensä ns. lorttovitun eli on kun heiluttaisi tahtipuikkoa messu hallissa. EI KIITOS! . hyi saatana väljä vittu voiko pahempaa ollakkaan?
minä kyllä itseasiassa tykkään, löysä ja kunnolla levähtäny akan pillu on parempi kun semmonen pikkupimpsa ala sitä nyt sitte ratkoon siinä..

kepajee
onhan munan mitta oikeastaan vain takaraivossa, 13cm vehkeellä pärjää enemmänkin kuin hyvin!

Mutta;) itse miehenä niin onhan se nyt herranjestas kivaa että on kunnon muna housussa se on kuitenkin oma muna niin mukavaa että osaa olla ylpeä. Ja vaikka avokki pärjäisi paljon pienemmällä niin kyllä hänkin on sitä mieltä että on mukavaa ryömiä sänkyn kun tietää että ei tarvitse tyytyä vaan saa juuri niin paljon kuin ikinä haluaa. Ja itseasiassa munan ulkonäkö on paljon tärkeämpää kuin koko!!

Paksuus on plussaa pituudella ei paljoakaan tee. Omat mitat 18/5cm. as.com topchef_itis niin ei tarvitse mussuttaa.

Buumipippeli
Minun penikseni pituus on vaihdellut välillä 1-50 cm tilanteen mukaan. Paksuus / ympäryysmitta vaihtelee myös, mutta sen verran tiheään että en voi sitä mitata. Olen tullut siihen tulokseen että peniksen pituus johtuu naisen vetovoimasta ja paksuus sykkeestä. Itselläni syke on lepotilassa 54 lyöntiä minuutissa ja pääsen kyllä 200:aan tarvittaessa, jos antaa siihen kunnon syyn.

Itse pidän tahdikkaasta leivonnasta jolloin penikseni pituus on noin 4,76 cm ja syke 90/min. Joskus olen tarvinnut kylläkin 150 sykkeen, että naiseni on saanut myös hyvän olon itselleen ilman sormikoskettelua tai kielellä klitorista viihdyttämällä.

kerran kun olin "YLI HYVÄNNÄKÖSEN" naislääkärin käynnillä, hän totesi. että minulla on "sykekuihi", joka saa penikseni käyttäytymään normaali ihmisen silmissä epätavallisesti. Tästä tuohtuneena lähdin ovesta ulos ja oven avattuani vahingossa pamautin hoitajaa otsaan 200 sykkeellä.

Mielestäni peniksen mittaaminen on väärää lähtökohta onnistuneelle seksille, koska (ainakin omasta puolesta) ei minulla ainakaan ole ollut aikaa mitata omaa peniksen pituutta tai ympärysmittaa juuri ennen kun alkaa vipinä käymään. Joskin joskus on pulssini tipahtanut likelle nollaa ja tämän takia saanut läpsäytyksen poskelle kysymyksen kera että "nukutko?".

Pippeli ja pimpero ne yhteen soppii pannan huomenna ne pussauskoppiin :)
P.S. Hinkataampa kaikki kusielimiämme yhteen!! Pippelit nousuun, oli se sit metrinen tahi senttinen!!!

RahaaRahaa
Juu elikkäs itse olen 13-vuotias ja omistan 4,6cm paksuisen,12,4cm pitkän ja ympärysmitaltaan 11cm olevan peniksen. onko tämä hyvä mittasuhde?. en myöskään tiedä että olisikohan tälle jo ottaijia
Paksuuden voi laskea ympärysmitasta jakamalla sen piillä. 11cm / pii = 3,5 cm joten en ymmärrä miten sait paksuudeksi 4,6 cm ja ympäryysmitaksi 11cm.

Viimeksi muokattu:
Ympyrämitantoa
Tässä voi olla kyseessä ympyrämitannon perusjuttu. Piillä jakaen saadaan toki halkaisija, mutta olettaen että muoto on täysin pyöreä, ympyränmuotinen. Peniksen muoto ( ns.halkileikkaus ) ei välttämättä sitä ole ja mitattuna tuo "leveys" antaa eri tuloksen kuin laskemalla halkaisija ( paksuus ) puhtaasti ympyrän kehän kaavalla.

Jäbä
Itellä on tämmöinen kaareva noin 16-17cm pitkä ja ympäryysmitta päälle 14cm. Naisia ei ole montaa ollut mutta aina on tiukalta tuntunu ja nykyisen tyttöystävän kanssa välillä tuntuu tosi tiukalta ja perus lähetyssaarnaajassa menee pohjaan asti. Tykänneet ovat ja kokemusten ja kommenttien perusteella voin sanoa että yhtään isompi ei saisi olla. Paksuutta jos oisi lisää sattuisi tytöllä ja pituutta jos olisi enemmän niin joutuisi varomaan että ei ihan pohjaan aina paina.

Ps. Kaikki on sanonut että iso on plussaa jos sitä osaa käyttää oikealla tavalla mutta pienemmälläkin pärjää vallan mainiosti. Suutelu,hyväily ja puhe on se juttu tai sitte rajummat otteet ;)

Epävarma
Minulla on 19cm pitkä, ympärimitta on 16cm ja paksuus päälle 5cm. Olen aina ihmetellyt onko se tarpeeksi iso naisen tarpeisiin vai tarvitaanko isompi naisen tyydyttämiseen... Olisko mitään mielipiteitä?

Hyacinth
Mikä on tarpeeksi iso tai pitkä??!! Se toimiiko rakastelu riippuu kahden ihmisen suhteesta, ei siitä onko kalu xx cm vai yy cm yhteen tai toiseen suuntaan! Prkl uskokaapas nyt se vihdoin viimein. Kokemuksella kertoo yli 50+ nainen, on toiminut pienen kanssa ja ei ole toiminut ison kanssa ja päinvastoin jne...

Eiks tätä ketjua jo vois lopettaa, hohhoijaa.

Sano Aino vaan
Mun exän kalu oli 24 cm erektiossa ja vain vähän pienempi levossa, ympärysmittaa hän ei koskaan paljastanut, enkä sitä koskaan itse ruvennut mittailemaan. Juuresta käteni ei yltänyt sen ympäri.

Olen lisäksi tavallista tilavampi ja melaa saa olla mielellään vähän reilummasti. Kyseinen jättiläiskalu oli kuitenkin kaikkea muuta kuin miellyttävä. Sitä piti survoa sisään, sattui helposti ja lähes puolet jäi ulkopuolelle. Ainoa ajateltavissa oleva sekstauspaikka oli pöytä, ja ilo oli lyhytaikainen. Yleensä hän vain kiihotti itsensä nopeasti laukeamiseen, mulla tuntui vuorotellen kiihotusta ja älytöntä täyttymystä ja lopulta kiukkua, kun en saanut yhdynnästä juuri mitään irti.

Oma "ilonaiheeni" ovat jättikokoiset rinnat. Olen aina peitellyt niitä vaatteilla, koska muuten niitä tuijottavat sekä miehet että naiset, minkä koen hyvin kiusallisena. Miehet tuppaavat joskus jäämään tuijottamaan niitä silmät selällään, mikä kylläkin naurattaa minua. Ei ole koskaan ollut tarvetta tunkea niitä jotenkin framille, ne hölskyvät juostessa ikävästi ja painavat rintakehän päällä, mikä tekee olon raskaaksi ja epämukavaksi, hengittäminenkin olisi varmaan helpompaa pienemmän varustuksen kanssa. Pienennysleikkaukseen en ole halunnut mennä, sillä se tuntuu vastenmieliseltä.

Huvittaa, kun naiset haikailevat saavansa "oikein isoa" ja harmittelevat rintojensa pienuutta. No tässä oli tarinaa niistä kokemuksen rintaäänellä... ;-)

late
minua ärsyttää seksissä koska penis on vähän käyrä ja siksi se on esim. kännissä vaikea saada sisään. Lepotilassa pituus on 10cm ja ympärys 9cm mutta erektiossa 15.8cm ja ympärysmitta peräti 14cm ikää vasta 17, mutta onneks ei ole pahasti käyrä, häviän siinä ehk yhen tai 2 senttii.

mies7
Ikäni 34v.Kokoni on lepotilassa pituus 7-8 cm ja erektiossa on iän myötä lyhentynyt kaksi senttiä ennen oli 18 cm nyt on 16-17 cm paksuus lepotilassa n. 3 cm halk. ja erektiossa paksummasta kohdasta 4,6 cm ja ohuimmasta n.4 cm. Terska on n. 4, 3 cm leveä ja n. 4 cm sivusuunnassa. Penikseni on hiemat käyrä ja on suonikas ihan isoimmillaan ja naiset ovat saaneet aina orgasmin, jopa jotkutsaaneet parhaimman kuin koskaan.

mies7
Ikäni 34v.Kokoni on lepotilassa pituus 7-8 cm ja erektiossa on iän myötä lyhentynyt kaksi senttiä ennen oli 18 cm nyt on 16-17 cm paksuus lepotilassa n. 3 cm halk. ja erektiossa paksummasta kohdasta 4,6 cm ja ohuimmasta n.4 cm. Terska on n. 4, 3 cm leveä ja n. 4 cm sivusuunnassa. Penikseni on hiemat käyrä ja on suonikas ihan isoimmillaan ja naiset ovat saaneet aina orgasmin, jopa jotkutsaaneet parhaimman kuin koskaan.

naiset saa vastata onko minulla liian pieni? ja onko etua terskan koosta ja suonisesta munasta? miten pitkä muuten maksimissaan menee naisen pilluun? ja paksuus? sillein ettei repeä mistään..

Viimeksi muokattu:
mies7
Mun exän kalu oli 24 cm erektiossa ja vain vähän pienempi levossa, ympärysmittaa hän ei koskaan paljastanut, enkä sitä koskaan itse ruvennut mittailemaan. Juuresta käteni ei yltänyt sen ympäri.

Olen lisäksi tavallista tilavampi ja melaa saa olla mielellään vähän reilummasti. Kyseinen jättiläiskalu oli kuitenkin kaikkea muuta kuin miellyttävä. Sitä piti survoa sisään, sattui helposti ja lähes puolet jäi ulkopuolelle. Ainoa ajateltavissa oleva sekstauspaikka oli pöytä, ja ilo oli lyhytaikainen. Yleensä hän vain kiihotti itsensä nopeasti laukeamiseen, mulla tuntui vuorotellen kiihotusta ja älytöntä täyttymystä ja lopulta kiukkua, kun en saanut yhdynnästä juuri mitään irti.

Oma "ilonaiheeni" ovat jättikokoiset rinnat. Olen aina peitellyt niitä vaatteilla, koska muuten niitä tuijottavat sekä miehet että naiset, minkä koen hyvin kiusallisena. Miehet tuppaavat joskus jäämään tuijottamaan niitä silmät selällään, mikä kylläkin naurattaa minua. Ei ole koskaan ollut tarvetta tunkea niitä jotenkin framille, ne hölskyvät juostessa ikävästi ja painavat rintakehän päällä, mikä tekee olon raskaaksi ja epämukavaksi, hengittäminenkin olisi varmaan helpompaa pienemmän varustuksen kanssa. Pienennysleikkaukseen en ole halunnut mennä, sillä se tuntuu vastenmieliseltä.
eikö pituudesta ole hyötyä kun voi pitkiä vetoja tehdä ja ei lipsahtele pois koko ajan..niinkuin mulla..etenkin takaapäin kuin panee.
Huvittaa, kun naiset haikailevat saavansa "oikein isoa" ja harmittelevat rintojensa pienuutta. No tässä oli tarinaa niistä kokemuksen rintaäänellä... ;-)

eikö pituudesta ole hyötyä kun voi pitkiä vetoja tehdä ja ei lipsahtele pois koko ajan..niinkuin mulla..etenkin takaapäin kuin panee.

Viimeksi muokattu:
Vierailija
Penikseni pituus vaihtelee 15-16.5 cm ja paksuus 12-13cm... onko tuo ihan hyvä? seksiä en ole vielä harrastanut ja olen epävarma peniksestäni koska täällä kaikki sanoo että on 20cm. Haluaisin kuulla asiallisia vastauksia... Ja kasvaako tuo pituus vielä, kun olen vähän päälle 15 ja puol vuotta ja pituuskasvukin jatkuu?

asd
Olen 22v ja mun munan pituus on 13cm ja menee vessapaperirullan sisälle seisokissa.
Elikkäs näiden mittojen perusteella minun vehje ei kelpais juuri kellekkään täällä kirjoittaneista.
Mutta tosin enpä minä sitä kovin monesti ole päässytkään käyttämään, mutta niillä kerroilla nainen on ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Rekku
Olen 22v ja mun munan pituus on 13cm ja menee vessapaperirullan sisälle seisokissa.
Elikkäs näiden mittojen perusteella minun vehje ei kelpais juuri kellekkään täällä kirjoittaneista.
Mutta tosin enpä minä sitä kovin monesti ole päässytkään käyttämään, mutta niillä kerroilla nainen on ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Sepäs se, ei ne heti siinä sängyssä sitä sanokkaan. Vaan sitten likkokojen sanotaan, että olipas pieni ja olipas pieni.

Viimeksi muokattu:
hauskat jutut täällä
Empiirisen tutkimuksen mukaan suomimiehellä on järjestään alle 15cm, joten aivan turha valehdella niitä mittoja täällä, tai harmitella omaa pienuuttaan kun naaapureillakaan ole sen isompaa ;D ;D ;D

Ps katsokaa naapurin eukon naamaa, siitä sen pituuden voi vielä varmentaa ;D

Yhteistyössä