pez
Paras penin koko on se, mitä kullikin on. Paras pimpin koko on se, mikä kullikin on.
Simppeliä, eikö vaan ?
Simppeliä, eikö vaan ?
Mitat on ihan kohdallaan, don`t worry. Paras ottaja ikäisellesi vielä pitkään on oma käsi.Juu elikkäs itse olen 13-vuotias ja omistan 4,6cm paksuisen,12,4cm pitkän ja ympärysmitaltaan 11cm olevan peniksen. onko tämä hyvä mittasuhde?. en myöskään tiedä että olisikohan tälle jo ottaijia
minä kyllä itseasiassa tykkään, löysä ja kunnolla levähtäny akan pillu on parempi kun semmonen pikkupimpsa ala sitä nyt sitte ratkoon siinä..Alkuperäinen kirjoittaja tä;10363719:naiset joilla on näitä peniksen koko vaatimuksia omistavat yleensä ns. lorttovitun eli on kun heiluttaisi tahtipuikkoa messu hallissa. EI KIITOS! . hyi saatana väljä vittu voiko pahempaa ollakkaan?
Paksuuden voi laskea ympärysmitasta jakamalla sen piillä. 11cm / pii = 3,5 cm joten en ymmärrä miten sait paksuudeksi 4,6 cm ja ympäryysmitaksi 11cm.Juu elikkäs itse olen 13-vuotias ja omistan 4,6cm paksuisen,12,4cm pitkän ja ympärysmitaltaan 11cm olevan peniksen. onko tämä hyvä mittasuhde?. en myöskään tiedä että olisikohan tälle jo ottaijia
No jos vessapaperihylsy on paksuudessa liian ohut niin jäähän teille fantasiat hylsyn ympärys noin 13,5 cm.
Ikäni 34v.Kokoni on lepotilassa pituus 7-8 cm ja erektiossa on iän myötä lyhentynyt kaksi senttiä ennen oli 18 cm nyt on 16-17 cm paksuus lepotilassa n. 3 cm halk. ja erektiossa paksummasta kohdasta 4,6 cm ja ohuimmasta n.4 cm. Terska on n. 4, 3 cm leveä ja n. 4 cm sivusuunnassa. Penikseni on hiemat käyrä ja on suonikas ihan isoimmillaan ja naiset ovat saaneet aina orgasmin, jopa jotkutsaaneet parhaimman kuin koskaan.
Mun exän kalu oli 24 cm erektiossa ja vain vähän pienempi levossa, ympärysmittaa hän ei koskaan paljastanut, enkä sitä koskaan itse ruvennut mittailemaan. Juuresta käteni ei yltänyt sen ympäri.
Olen lisäksi tavallista tilavampi ja melaa saa olla mielellään vähän reilummasti. Kyseinen jättiläiskalu oli kuitenkin kaikkea muuta kuin miellyttävä. Sitä piti survoa sisään, sattui helposti ja lähes puolet jäi ulkopuolelle. Ainoa ajateltavissa oleva sekstauspaikka oli pöytä, ja ilo oli lyhytaikainen. Yleensä hän vain kiihotti itsensä nopeasti laukeamiseen, mulla tuntui vuorotellen kiihotusta ja älytöntä täyttymystä ja lopulta kiukkua, kun en saanut yhdynnästä juuri mitään irti.
Oma "ilonaiheeni" ovat jättikokoiset rinnat. Olen aina peitellyt niitä vaatteilla, koska muuten niitä tuijottavat sekä miehet että naiset, minkä koen hyvin kiusallisena. Miehet tuppaavat joskus jäämään tuijottamaan niitä silmät selällään, mikä kylläkin naurattaa minua. Ei ole koskaan ollut tarvetta tunkea niitä jotenkin framille, ne hölskyvät juostessa ikävästi ja painavat rintakehän päällä, mikä tekee olon raskaaksi ja epämukavaksi, hengittäminenkin olisi varmaan helpompaa pienemmän varustuksen kanssa. Pienennysleikkaukseen en ole halunnut mennä, sillä se tuntuu vastenmieliseltä.
eikö pituudesta ole hyötyä kun voi pitkiä vetoja tehdä ja ei lipsahtele pois koko ajan..niinkuin mulla..etenkin takaapäin kuin panee.
Huvittaa, kun naiset haikailevat saavansa "oikein isoa" ja harmittelevat rintojensa pienuutta. No tässä oli tarinaa niistä kokemuksen rintaäänellä... ;-)
Ei, vetojen pituus riippuu naisesta. Meillä mennään 2-10cm syvyydessä elikkä kemmenenleveys jää ylimääräistä täälläkin vaikka vehkeet ei todellakaan ole 24cm...eikö pituudesta ole hyötyä kun voi pitkiä vetoja tehdä ja ei lipsahtele pois koko ajan..niinkuin mulla..etenkin takaapäin kuin panee.
Sepäs se, ei ne heti siinä sängyssä sitä sanokkaan. Vaan sitten likkokojen sanotaan, että olipas pieni ja olipas pieni.Olen 22v ja mun munan pituus on 13cm ja menee vessapaperirullan sisälle seisokissa.
Elikkäs näiden mittojen perusteella minun vehje ei kelpais juuri kellekkään täällä kirjoittaneista.
Mutta tosin enpä minä sitä kovin monesti ole päässytkään käyttämään, mutta niillä kerroilla nainen on ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen.