paras ostoskeskus Helsingin seudulla?

• Viestiketjun aloittaja "Mibå"
  • Ensimmäinen viesti
"Mibå"
Olen siis jouluostoksille lähdössä parinviikon päästä ja haluaisin mennä paikkaan, josta saisin mahdollisimman monelle lahjat vauvasta vaariin =)
Vinkkejä siis vastaanotan!!

"Sanna"
Vannon Itiksen nimeen, vaikka se onkin osittain remontissa nyt. Siitä huolimatta siellä on parhaat valikoimat ainakin vaateliikkeissä. Tosin muut joululahjat löytyy varmasti mistä tahansa kauppakeskuksesta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Määää;27448564:
Milloin Stockasta on tullu ostoskeskus?
Eikö se ole vaan tavaratalo,ihan niinkuin Cittari tai
Prisma-
yliarvostettu sellainen?
Voihan sen noinkin ajatella. Mutta Herkku ja Prisman ruokaosasto kyllä eroaa toisistaan kuin yö ja päivä

Day
Itis on rempassa tosiaan, mutta kyllä sieltä perus joululahjat aika hyvin löytää.
Keskustassa Forum ja Kamppi on vierekkäin ja sieltä löytääkin sit melkein kaiken mitä tarvii. :D

Sello ja Jumbo eivät ole Helsingissä uunot.

"Minä vain"
Jos nyt pilkkua nusastaan, niin ainut ostoskeskus Helsingissä on Itis. Jos otetaan mukaan Espoo ja Vantaa, sitten alkaa löytyä Jumboa, Selloa, Isoa omenaa ja Lippulaivaa.

[QUOTE="Vieras";27448525]Jumbo on ihan ok ja ainakin sinne on tämmöisen entisen maalaisenkin helppo osata omalla autolla.[/QUOTE]

Kunhan muistaa mihin auton jättää :D
Käväisin maanantaina Jumbossa ja kun pysäköitiin niin mukavan mutta eksyneen oloinen pariskunta tuli parkkihallissa pyytämään apua: Olivat Porista, ja poika pitäisi hakea lentokentältä, mutta he eivät löydä autoaan, eivät tiedä missä päin se on...
Hetken raksutti tyhjää, kunnes keksin kysyä ajoivatko suoraan parkkiin, vai laskeutuivatko alas tai nousivat ylöspäin? ja kun menivät sisään, mikä kauppa oli ensimmäisenä kohdilla?
Olivat ihan eri rakennuksessa kuin auto, kävin saattamassa oikealle puolelle ettei pojan tartte odottaa :D Kerroksiakin olisi ollut useampia.
Mies lohdutti että hänkin eksyisi jos en olisi mukana, ja vieressä asutaan.

"vieras"
[QUOTE="Minä vain";27448603]Jos nyt pilkkua nusastaan, niin ainut ostoskeskus Helsingissä on Itis. Jos otetaan mukaan Espoo ja Vantaa, sitten alkaa löytyä Jumboa, Selloa, Isoa omenaa ja Lippulaivaa.[/QUOTE]

Jaa onko kaupungit rajat siirtynyt jotenkin että Forum ei olekaan enää Helsingin alueella?

Yhteistyössä