Keijukainen89
AAaahyii mä en diggaillu yhtään siitä Nils Holgerista vai mikä se oli se peukaloinen!!!
yrpä ja illu pulttiboiseissa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin jonkun käsi vaan ja jotain pumpulia rekvisiittana, ja se oli joku ötökkä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:se oli hapsiainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hipsiäinen oli hirvee, en ikinä tajunnut sen jujua, mikä se oli olevinaan. Pelle Hermanni oli hyvä, ja Kylli täti, ja kun Lasse kertoi iltasadun, oliko se Lasse? Sillä oli niin ihanan rauhoittava ääni.
Aina oli jotain askarteluja, ja ne teki kaiken niin hitaasti ja huolellisesti..
Just pitäski kaivella youtube pätkiä. Se Yrpä sillee hymisi, ja ne käytti hitosti liimaa ja pumpulia... Hih.Alkuperäinen kirjoittaja ninni:yrpä ja illu pulttiboiseissa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin jonkun käsi vaan ja jotain pumpulia rekvisiittana, ja se oli joku ötökkä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:se oli hapsiainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hipsiäinen oli hirvee, en ikinä tajunnut sen jujua, mikä se oli olevinaan. Pelle Hermanni oli hyvä, ja Kylli täti, ja kun Lasse kertoi iltasadun, oliko se Lasse? Sillä oli niin ihanan rauhoittava ääni.
http://www.youtube.com/watch?v=_KAYOnjDP1YAlkuperäinen kirjoittaja ninni:yrpä ja illu pulttiboiseissa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin jonkun käsi vaan ja jotain pumpulia rekvisiittana, ja se oli joku ötökkä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:se oli hapsiainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hipsiäinen oli hirvee, en ikinä tajunnut sen jujua, mikä se oli olevinaan. Pelle Hermanni oli hyvä, ja Kylli täti, ja kun Lasse kertoi iltasadun, oliko se Lasse? Sillä oli niin ihanan rauhoittava ääni.
Ei kai se ollu se pikä tuli ainaki joskus pikkukakkosessa Patt ja Matt tai joku vastaava ja siinä oli se ärsyttävä musiikki?Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Nalle luppakorva, Tohtori Sykerö, muumit ja sit se missä oli ne kaks jotain vahanukkea(?) jotka teki kaikkea hölmöä Siinä ei puhuttu mitään, tapahtu vaan. Oli vissiin venäläinen sarja???
Sub Juniorilta tulee Nukkumatin iltasadut aina arkisin klo 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Ja mun lemppari oli aina se nukkumatti, joka seikkail lyhyesti Pikku Kakkosen lopuksi!
Se oli söpö, jotenkin kaipaisi sitä takaisin, omatkin lapset varmaan tykkäisivät.
Kallen kiipeilypuun muistan, yks mun likkakaveri oli ihan sen Kallen näkönen.Alkuperäinen kirjoittaja lawless:kalle kiipeilypuussa, fragliluola, he-man, kummikarhut, smurffit, maailman ympäri 80 päivässä, nikke knakkerton, ritari ässä......
Juuuuuu just toi!! Ja joo se musa on aika ärsyttäväAlkuperäinen kirjoittaja Houska:Ei kai se ollu se pikä tuli ainaki joskus pikkukakkosessa Patt ja Matt tai joku vastaava ja siinä oli se ärsyttävä musiikki?Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Nalle luppakorva, Tohtori Sykerö, muumit ja sit se missä oli ne kaks jotain vahanukkea(?) jotka teki kaikkea hölmöä Siinä ei puhuttu mitään, tapahtu vaan. Oli vissiin venäläinen sarja???
Mä pelkäsin sitä ihan pienenä, parta näytti oudolta, tuli ikäänkun sen suusta..!Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Ja mun lemppari oli aina se nukkumatti, joka seikkail lyhyesti Pikku Kakkosen lopuksi!
Se oli söpö, jotenkin kaipaisi sitä takaisin, omatkin lapset varmaan tykkäisivät.
Muistaa kyllä :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:No tietenkin Kössi Kenguru! Eikö kukaan muu muista