Paras lastenohjelma kun olit pieni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijukainen89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
WoooW!!! Tämä juurikin :D :D :D KIITTI :flower:

Niin arvelinkin.
Itse en nähnyt koskaan sarjaa loppuun. Viimeisimmässä osassa Rai oli tehnyt ison jousiaseen, jolla ampui juomaan tullutta Rexiä, mutta Res säikähti vedessä ollutta kalaa(tai vastaavaa, ei ihan tarkkaan muista kun aikaa on kauan) ja väistyi hieman ja vasama ei osunut kohdalleen. Sitä pidemmälle en nähnyt, joten huvittais nähdä loppuun saakka. Pitää toivoa että mepuhummesuomea sivusto ottaisi tuon myös projektiinsa.

Mää en muista paljonkaan, mut heti tuli mieleen tuo juttu ku sää kerroit..Olin silloin aika pieni :) Mut voi hurja ku se oli jännittävä..

Alkuperäinen kirjoittaja ville:
Rosvo Rudolf oli paras. Ärsyttävin oli sellainen ohjelma jossa hääräsi kaksi isohattuista natiaista. Se hattu oli niitten juttu, ne näytti lierien takia takaapäin erehdyttävästi palloilta. Sitten ne vaan liikkui ympäri sellaista palikkamaata ja kikattivat. Tunnarinkin muistan vielä, mutta sitä on tähän paha hyräillä.

Muistan! :)

Musta Heikko Peikko oli ihan ykkönen. Olin lapsena aina kaikkien heikompien ystävä...=)

Alkuperäinen kirjoittaja -70:
Miuku ja mauku ja sit muistan animaation missa oli sellasista revityista paperin paloista tehdyt hahmot, yksi niista oli Suursyomari :) mikahan se ohjelma lienee oli.

Oi sori, sekoilen taalla... mista mulle tuli Miuku ja mauku mieleen... oli kai sellainen sarjakuva ainakin. hinku ja vinku oli ne possut eiko vain ja Kieku ja kaiku kukkoja?

Muistatteko semmoista lastenohjelmaa jossa oli joku koira/kettu joka oli salapoliisi?hänellä oli joku apulainen ja alkutunnarissa oli mm.tassunjälkiä joita he seurasivat..noinkin selkeät muistikuvat.Tuli joskus 2000-luvulla. En millään saa mieleen sen ohjelman nimiä!
Prätkähiiret oli kova juttu!

Yhteistyössä