Paras lääke ahdistukseen? tai rauhoitava lääke!

mulla on normaalisti käytössä diapam 10mg, mutta raskauden aikana saa syödä vain oksatsepaamia (opamox, oxepam, oxepam). Mutta et kerro viestissäsi, oletko raskaana? Mulle on myös määrätty seroquelia ahdistukseen, mut sitäkään ei saa syödä raskauden aikana.
 
DG
Ensinnäkin kysymys ei ole ihan simppeli. Kun noi lääkkeet tuossa ahdistusjutussa, niin se mikä saattaa auttaa mulla ei välttämättä autakkaan sua. Joten sinuna kääntyisin ihan lääkärin puoleen ja kertoisin, että lääke ei enää toimi, ja hän saisi kaivaa Fennikansa.
 
minä myös olen kärsinyt ahdistuksesta ja masennuksesta murrosiästä asti,tällä hetkellä olen reilu vuoden ollut kuntoutuva päihteidenkäyttäjä.
olen kokeillut opamoxia,mielialalääkkeitä,xanoreita,nuilääkkeitä ja viime kerralla minulle määrättiin tarvittaessa diapam 10 mg ja lisäksi stilnoct(unilääke)
sain kuitenkin rauhottavista epämiellyttäviä haittavaikutuksia eli aggressiivisuutta yms.
lopetin lääkityksen ja aloitin psykologisen vyöhkyeterapian.
kaikille lääkkeet eivät ole se oikea ratkaisu vaivaan,ei ollut minullekkaan enkä enää jaksa n.10 vuoden kokeilun jälkeen vaihdella lääkkeistä lääkkeeseen koska keho on minulla kuitenkin se jossa ne kaikki vaivat ovat ja niitä nyt vähitellen karsitaan.. :hug:
 

Yhteistyössä