T
topaasi
Vieras
Kärsin aivan jäkyttävistä kuukautiskivuista taas kun lopetin e-pillerit. Raskaus olisi toiveissa ja nyt olen vuoden ollut syömättä e-pillereitä ja kivut tuntuvat joka kierrossa kovimmilta. Esim. tänä amuna otin 1g Buranaa ja Panacodin. Ne helpottivat kipua sen verran, että nyt kipu on siedettävää mutta ei kokonaan poissa. Panacod välillä väsyttää minua vähän/ olo tokkurainen eli sitä ei arvaa töihin lähtiessä ottaa joten nyt vinkkejä kehiin millä tuota kipua saisi pois? 1 gramma Buranaa ja 500 mg Panadolia ei kovin hyvin auta ja ilman reseptiä ei kummempia särkylääkkeitä taida saada.
Lääkärissä olen asian tiimoilta käynyt ja teki vain lähetteen Naistenklinikalle ja pasitti moniin verikokeisiin PAPA:aan. Kun noita verikokeiden ajankohtia ja lähetteeseen tulevia tietoja käytiinläpi unohtui sitten kysyä mikä lääke voisi auttaa. Aikaa Naistenklinikalle saa varmaankin odotella pitkään joten vinkit ennen sitä olisivat tervetulleita.
Lääkärissä olen asian tiimoilta käynyt ja teki vain lähetteen Naistenklinikalle ja pasitti moniin verikokeisiin PAPA:aan. Kun noita verikokeiden ajankohtia ja lähetteeseen tulevia tietoja käytiinläpi unohtui sitten kysyä mikä lääke voisi auttaa. Aikaa Naistenklinikalle saa varmaankin odotella pitkään joten vinkit ennen sitä olisivat tervetulleita.