Paras korvike erittäin vatsavaivaiselle vauvalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Olisko jollain vinkkejä, eka oli käytössä nan ja siitä kakka ihan vihreää ja kamala huuto. Nyt käytössä nutrilon ja kakka normaalia ja saa hyvin tulemaan, mutta ilmavaivat järkkyjä ja pulauttelee myös paljon :(

Nii on se kyllä vähän pahanmakuista vissiin, mut ehkä sais pikkuhiljaa totutettua sekottamalla kahta korviketta ja sit pikkuhiljaa aina vähentää sitä "huonomman" korvikkeen määrää ja lopulta söis sitä comforttia pelkästään :)

meillä poika siirtyi 8kk ikäisen leikkauksen jälkeen Nannista Peptijunioriin, pelättii että tulee ongelmia koska on hirveen makusta myrkkyy, mutta se sujuikin tosi hienosti, ei sekotettu mihinkää. avinkkinä sairaalasta annettiiin että kannattaa juottaa tosi kuumana, sillai menee helpommin. nykyään menee jo jääkaappi kylmänäkin. Laktoositonta maitoo ei suostu juomaan kun on toho tottunut, piimä menee paremmin.

No meillä nimenomaan mun maito aiheutti vauvalla vatsavaivoja ja pulauttelua.... Korvike ei. Allergisella maito on erilaista ja on mahdollsita ettei se sovi, kuten ei kaikille sovi kaikki korvikkeetkaan.

no tuo nyt on paras selitys, mitä olen kuunaan kuullut :D eikä pidä paikkaansa. jos lapsi reagoi rintamaitoon, omaa ruokavaliota on mahdollista muokata. jos tarkoitit että oma maitosi on erilaista siksi että olet allerginen, se ei pidä paikkaansa.

[QUOTE="klö";24091400]no tuo nyt on paras selitys, mitä olen kuunaan kuullut :D eikä pidä paikkaansa. jos lapsi reagoi rintamaitoon, omaa ruokavaliota on mahdollista muokata. jos tarkoitit että oma maitosi on erilaista siksi että olet allerginen, se ei pidä paikkaansa.[/QUOTE]

Kannattaisi ottaa asioista selvää ennekuin alkaa väittämään vastaan :D Väitöskirjatutkimus tehty v2002 ja lääkärini tästä minulle nimenomaan kertoi.

täällä ei kannata puhua korvikkeista, kun nuo himoimettäjät hyökkii heti päälle... Mutta meillä oli neocate, kallista mutta ainut mikä autto koliikkiin (ei ollut allergiaa niin ei saatu kelakorvausta)

[QUOTE="klö";24091426]lääkärit nyt vähiten tietää imetysasioista. ja tekee myös niitä väitöskirjojaan. mutta kyllähän ne lapset korvikemaidollakin kasvaa. äidinmaito on kuitenkin parasta :)[/QUOTE]

ihan sama mitä mieltä kukakin on. Lapsemme kasvavat jatkossakin ainoastaan korvikkeella :)