paras konetiskiaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon ostanu nyt pitkään tommosia Superior tabletteja, ne on varmaankin edullisimpia ja pesee kyllä puhtaaksi. Miinuksena kyllä hölmö muovipakkaus, ja ne tabletitkin on vielä yksittäispakattuja sellaiseen muoviin mikä ei liukene sinne veteen.

Meillä käytetän Sunia, ostetaan aina sellanen iso pakkaus. Ja niissä on se liukeneva kelmu niin ei tarvii käsin koskee siihen myrkkyyn. On musta ihan hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanoisin silti että Fairy. ei meillä ole kyllä mikään jättänyt likaseks... oletko varmaet koneesi on itsessään puhdas?

pariviikkoa kone ollut meillä,suodatin puhdas.Korkeassa lämpötilassa pestään.

Onko sillon vika koneessa, täyttäjässä vai pesuaineessa kun muoviastioiden pinnalle jää pesuaineesta sellasia valkosia jäämiä? Aina joutuu pestä uusiks muoviastiat koneen jäjiltä.

Minä olen käyttänyt Sunia ja Rainbowta. Sunin iso pakkaus ei vain mahdu meillä kunnolla mihinkään ylähyllyille, joten ostan Rainbowta, joka on samanhintaista tablettihinnaltaan.

Meilläkin jää muoviastioiden päälle valkoiset rannut, jos astian päälle jää vettä (taikinakulhot ym.). Yleensä kyllä tiskaan ne käsin, niin kuin muutkin ruoanlaittoastiat.

Minä käytin pitkään niitä sunin tabletteja missä liukeneva kalvo. Ja alettiin ihmetellä kun n kerran vuodessa kone teki lakon. Ja aina syynä kun eräs kapea muovisäiliö tukossa. Ei keksitty muuta kuin nuo liukenevat muovikalvot mitkä tukkii sen. Eli siirryin jauhemaiseen. En jaksa aukoa noita yksittäin pakattuja tabletteja.
Mutta muakin kiinnostais tietää onko joku muu parempi aine kuin tuo sun? Meillä iso perhe joten ei ois varaa pyörittää moneen kertaan astioita.

Yhteistyössä