paras kirpputori tampereella? lasten tavaroita ja vaatteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekis mieli kirpparille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekis mieli kirpparille

Vieras
kertokaas mikä ois paras kirpputori tampereella?
on tylsää ja aattelin et jos lähtis katsoon löytyskö sitteriä ja lapsille mitään järkevää vaatetta..
kangasalan lastentarvike kirpparikin oli jo kiinni.. se ois ollut hyvä :(

kävikkö kangasalan prisman vieressä sielä pirkan kirppiksellä? Ihan normi loossikirppis mut paljon oon sieltä tehny löytöjä ku se on niin iso.
Hervantaan on tullu kans mustin ja mirrin yläkertaan lastentarvikekirppis :)

Huomenna on Pirkkalassa MLL:n lastentarvike- ja lelukirpputori yläasteella klo 11-15. On kuulemma enemmän myyjiä kuin ennen..
Hervannassa on myös uusi lastentavarakirppis, aukioloaikoja en tiedä.

Huomenna on Pirkkalassa MLL:n lastentarvike- ja lelukirpputori yläasteella klo 11-15. On kuulemma enemmän myyjiä kuin ennen..

onko linkkiä tähän? kiinnostaa, taidampa mennäkin siellä käymään!
noi onkin parhaita missä myyjät itse myyvät ja juuri vaan niitä lapsiin liittyviä..

ja paikallinen: toi kangasalan puotikuu lastentarvike kirpputori on kyllä tosi hyvä ja siisti
layout112

Kiitos tiedosta, taidampa mennäkin.. missä yläasteella, onko tarkempaa tietoa, tai osoitetta?

noi onki parhaimpia missä myyjät itse ovat myymässä ja juuri lastentavaraa :D

ja paikallinen: tuolla kangasalan puotikuussa kannattaa käydä, se on lastentarvikekirppis ja siistissä kunnossa, pienihän se on mutta hyvää tavaraa..paras tähän mennessä.

Osoite on Koulutie 8. Sisäänkäynti koululle on sisäpihalta.
Siinä lähellä on myös ala-asteen ja liikuntatalon parkkipaikat.

Yhteistyössä