Kannattaako nähdä vaivaa ja laittaa lasten vaatteita myyntiin huutikseen tai kirpparille? Jääkö siitä mitään käteen?

17.05.2010
180
0
16
Olen tähän asti ihan ilmaiseksi antanut ystäville ja puolitutuille lasten vanhoja vaatteita jotka on uutena kaupasta ostettu, yhdellä olleet ja todella hyväkuntoisia. Ostettu lindeksiltä, kapphallista ja Hennesistä yms. En viitsi ikinä säästää vatteita seuraavalle lapselle koska ei yksinkertaisesti tila riitä....

Kertokaas paljon voi pyytää esim. tyttöjen 104cm hyväkuntoisesta Hello Kitty paidasta tms? Ja jos vie itsepalvelukirppikselle niin paljon sen pöydän hinta on?

Ois taas vaatekaapissa muutama muovipusillinen pieniä vaatteita.

huutiksessa voit laittaa vaikka 2e ja korotus 20 snt, mutta tavallisessa kirppispöydässä vois hintana olla 2,50. riippuu paljon kirppiksestä ja mihin hintaan myydään muissa pöydissä.

tuon kokoisia vaatteita ostetaan ihan kivasti ja itse tykkään myydä huutiksessa.

Hyväkuntoisesta Hello Kitty -paidasta voi hyvin pyytää neljäkin euroa. Jos sulla on paljon tuollaista trendikästä printtikamaa, niin varmaan menee hyvin kaupaksi missä vaan. Perusraidalliset ei ehkä niinkään hyvillä hinnoilla.

Mä olen useasti vienyt kirppikselle myytäväksi lasten vaatteita, mutta aina on jäänyt miinukselle tai vain todella vähän plussalle ( joka bensakulujen vähennyksen jälkeen onkin sitten jo miinusta )

Huutiksessa saa myydä ilmaiseksi, mutta kannattaa arvioida postikulut oikein :D

Itse laittaisin tuollaisen paidan huutikseen lähtöhinnalta 1? ja korotus 0,1-0,5?..

Alkuperäinen kirjoittaja w:
Hyväkuntoisesta Hello Kitty -paidasta voi hyvin pyytää neljäkin euroa. Jos sulla on paljon tuollaista trendikästä printtikamaa, niin varmaan menee hyvin kaupaksi missä vaan. Perusraidalliset ei ehkä niinkään hyvillä hinnoilla.

käytetystä lapsen paidasta 4 euraao, huonosti menee kyl kaupaks

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Ihan hyvin jäi käteen kirpparilla, viimeksi jotakin pari-kolmesataa.

mitä möit?lasten/aikuisten vaatteita?
leluja? ja paljos maksoit pöytävuokraa?

Lasten vaatteita (sisä- ja ulkovaatteita) ja kenkiä sekä muutama äitiysvaate ja sitten leluja ja kirjoja oli jonkin verran. Pöytävuokra oli 25 ? / 2 viikkoa

Yhteistyössä