Paras käyntikortti itsestäsi on ULKONÄKÖ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Miksei sitten naiset ja varsinki äiti-ihmiset pidä itsestään huolta? Sehän on paras käyntikortti ja se näkyy kaikille. Lisäksi kumppanikin varmasti tykkää jos on puhdas, huoliteltu, sheivattu ja siisti. Puhumattakaan ylipainon laihdutuksesta.

En ole samaa mieltä. Tai ainakin omat kokemukseni sanovat ihan muuta. Mulle paras käyntikortti on ollut se, mitä olen saanut aikaiseksi. Ei se, miltä näytän.

Puhdas ja siisti ulkonäkö on minunkien mielestäni tärkeää, mutta sheivaus jne. ovat jo makuasioita, eivätkä ihmistä rumenna. Sitä paitsi sheivaus ei liene näy kaikille.... B)

Entä jos en halua näyttää ulkoisesti sen kauniimmalta mitä olen? Entä jos haluan näyttää vähän vähemmin kauniilta ja huolitellulta sellaiselta jota on helppo lähestyä?

Kun ihminen kävelee kadulla/juhlissa vastaan, ei siinä teot paljon näy, kyllä se ulkonäkö, huoliteltu sellainen kertoo paljon ihmisestä. Kynnet, hiukset, asusteet, puhtaus, päivetys, miten itsensä kantaa jne. Sisäisen kauneuden löytää vasta tutustumisen jälkeen.

Mitä sheivaukseen tulee, se on arvostusta kumppaniaan kohtaan, että pitää ne paikat kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Entä jos en halua näyttää ulkoisesti sen kauniimmalta mitä olen? Entä jos haluan näyttää vähän vähemmin kauniilta ja huolitellulta sellaiselta jota on helppo lähestyä?

Kuka nyt rumaa haluais lähestyä?

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Kun ihminen kävelee kadulla/juhlissa vastaan, ei siinä teot paljon näy, kyllä se ulkonäkö, huoliteltu sellainen kertoo paljon ihmisestä. Kynnet, hiukset, asusteet, puhtaus, päivetys, miten itsensä kantaa jne. Sisäisen kauneuden löytää vasta tutustumisen jälkeen.

Mitä sheivaukseen tulee, se on arvostusta kumppaniaan kohtaan, että pitää ne paikat kunnossa.
Jaa no...mä en käyntikortteja vapaa-aikanani jakele :)

mä oon siten varmaan joku yliluonnollinen olento..en mikään kovin kaunis , aina ollu painoa n.100kg ja pituus 164..ja silti olen ollut naimisissa ja eron jälkeenkin vientiä riittäs...useimmat sanovat että mun seurassa vaan viihtyy kun saa oll aoma itsensä j ane miehet ei oo mitään 100 kg lähellekkään itse...(ja ihan tiedoksi niin en sii sjakele itseäni vaan saanut paljon miespuolisisa ystäviä joista monikin voisi aloittaa yhteiselon jos minä vaan haluaisin..)itseriitoinenko?varmaankin...=d

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Jaa no...mä en käyntikortteja vapaa-aikanani jakele :)

Jos ei halua ymmärtää, turha varmaan selittääkään.

Entäpä, jos kumppani tykkää luonnontilassa olevasta naisesta, tai ei välitä, onko sheivattu tai sheivaamatta. Kaikkia kun yksinkertaisesti ei kiinnosta sellaiset pienet ulkoiset seikat :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Entäpä, jos kumppani tykkää luonnontilassa olevasta naisesta, tai ei välitä, onko sheivattu tai sheivaamatta. Kaikkia kun yksinkertaisesti ei kiinnosta sellaiset pienet ulkoiset seikat :)

Siinä on vakka kantensa sitten valinnut. Eipä itellä oo sellasta miestä tullu vielä vastaan, joka puuskista välittäis. Ja otanta on noin 80 kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei tarvitse selittää. Tulkitsin miten tulkitsin. Tosiasia on, että mun ei vapaa-ajallani tarvitse miellyttää yhtään ketään, jota en katso tarpeelliseksi miellyttää. Töissä tilanne on ihan toinen. Jos joku ei halua jossain kekkereissä tutustua muhun sen vuoksi, että en meikkaa, hiukseni eivät ole viimeisen päälle laitetut, en ole hoikka enkä tiedä muodistakaan mitään, en koe jääneeni mitään paitsikaan.

Ei tarvitse selittää. Tulkitsin miten tulkitsin. Tosiasia on, että mun ei vapaa-ajallani tarvitse miellyttää yhtään ketään, jota en katso tarpeelliseksi miellyttää. Töissä tilanne on ihan toinen. Jos joku ei halua jossain kekkereissä tutustua muhun sen vuoksi, että en meikkaa, hiukseni eivät ole viimeisen päälle laitetut, en ole hoikka enkä tiedä muodistakaan mitään, en koe jääneeni mitään paitsikaan.

Jos sulla on oma kuva profiilissas, ni kyllä siellä meikattu nätti hoikka nainen näyttää kuitenkin olevan.

Lisään vielä, että ainakin omassa työssäni on ollut tärkeämpää tuoda esille osaamistaan kuin vyötäröön, silmiään tai hiuksiaan.

Meidän alalla todentotta sana kiertää, ja osaajat tiedetään tunnetaan. Eli oma hyvin tehty työ on tosiaankin paras käyntikortti.

Jos sulla on oma kuva profiilissas, ni kyllä siellä meikattu nätti hoikka nainen näyttää kuitenkin olevan.
On oma kuva, mutta se on vuosien takaa. Ajalta, jolloin en osannut vielä yhtään mitään sellaista, jolla oisin voinut tehdä muihin minkään sortin vaikutusta.

Siinä on vakka kantensa sitten valinnut. Eipä itellä oo sellasta miestä tullu vielä vastaan, joka puuskista välittäis. Ja otanta on noin 80 kpl.

Mulle kyllä on riittänyt otannaksi ihan tuo nykyinen ja eksä, ja yksi yhden illan suhde siinä välissäl. Hyvin oon kelvannut.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Meidän alalla todentotta sana kiertää, ja osaajat tiedetään tunnetaan. Eli oma hyvin tehty työ on tosiaankin paras käyntikortti.
Saman alan ihmisiä ollaan :) Tällä alalla myös mies voi näyttää vaikka miltä hampuusilta, jos on alalla tunnettu osaaja.

Minusta on erittäin mukavaa - varsinkin, kun tuo ikä tuppaa meidän jokaisen ulkonäköä muuttamaan - että ei tarvitse viiskymppisen korvillakaan kauneusleikkauksiin mennä, jotta säilyttäisi työelämässä uskottavavuutensa.

että sanon, luuserit ulkokuorella röyhistelee. Olen ollut malli vielä 5v sitten joten ruma en ole, mutta en todellakaan jaksa nähdä vaivaa ylenpalttisesti ulkonäöllisten seikkojen takia.
Aivokapasiteetti, luovuus, luonne- ne vaikuttaa eniten ja niitä ominaisuuksia metsästäviä miehiä haluankin tavata, en ulkokuoren perään kuolaavien :)

Eikös se hyvä ja tavoiteltavaa olekin, jos sopiva kumppani löytyy. Sun on ilmeisesti pitänyt koittaa useampaakin :)

Kyll mun pitää nyt olla sitä mieltä, että vaikka martina aitolehtiskä kiistämättä näyttää sheivatulta, huolitellulta ja puhtaalta, ei mun tee siltikään mieli tutustua sen lähemmän kyseiseen henkilöön: on taatusti tosi ikävä ihminen.
Siis ihan yhden esimerkin mainitakseni. :xmas:

Yhteistyössä