Paras kanakastike-resepti haussa? Mikä sun lemppari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inkelm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inkelm

Vieras
Mä oon niin mielikuvitukseton, että en keksi kanasta oikein muuta kuin kermaa sekaan ja vähän mausteita. Eli reseptejä haussa! Varsinkin kevyemmät reseptit kehiin, kun tuota kanaa kuluu nyt dieetin aikana varsinkin runsaasti, mutta myös tuhdimmat käy:) Yleensä vaan paistan rintafileen kokonaisena, mut haluaisin kokeilla välillä kastikkeita.

Paprika-kanakastike; Eli hunajamarinoituja fileesuikaleita, 1 paprika, mausteita (grillimauste, paprikajauhe, ketsuppi). Ekaks paistetaan kanat ja paprika, sitten lisätään vesi ja suurustetaan. Maustetaan, ja vimpaksi 1 prk kermaviiliä. Tää on niin mun lempparia! Yleensä teen kastikkeesta löysempää, ku se on niin hyvää, että tykkään syödä melkein keittona :p

paista marinoidut kanasuikaleet, lisää porkkanaa suikaloituna, sipulia, paprikaa ja ananasta. Anna lisukkeiden hieman kypsyä ja pehmetä. Lisää ruokakerma. Mausta.

Helppoa ja nopeeta. Voit myös korvata nuo lisukkeet he-ma-pa-seoksella =)

Paista marinoimattomat kananpalat. Sekä lisää loppuvaiheessa sipulisilppua pehmenemään.
Lisää Uncle Bens-curry kastikeaine.
Anna hautua.
Lisää mandariinilohkoja (säilyke)

Aivan taivaallisen hyvää :P

Silloin kun tuota harvinaista herkkua saan, keitän kanaa kokonaisena 2-3 tuntia. Sitten paloittelen luuttomaksi ja keittoliemestä suurustan kastikkeen. Kermaa tietty loraus. Nam

Yhteistyössä