V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun kahvini tulee pienistä kylistä välimeren alueelta, jossa kahvipaput valitaan käsin ja jauhetaan. Paras kahvi mitä olen löytänyt on ehdottomasti tämä italiano kahvi https://tinyurl.com/my3dxda8 siihen kun vaahdottaa vielä maitoa niin ihana makuelämys on taattu.
Ookkonää Raahesta kotoisin?Muuan kesä sitten sain hyvää kahvia Nakun kioskilta, Härkätorilla.
En, mutta on tuttu kaupunki. Olin Rautaruukilla tuössä.Ookkonää Raahesta kotoisin?
On tullut jo lapsena pyörittyä täällä kotomaassakin ristiin rastiin, mutta ei Raahe kummemmin tuttu ole, lastaus/purkupaikka vain - istuin lapsosena paljon isivainaan kyydissä kun hän ajoi kuorma-autoa Suomessa ja ulkomailla.En, mutta on tuttu kaupunki. Olin Rautaruukilla tuössä.
Mistä tiesit Härkätorin olevan Raahessa? Vai tunnetko Nakun?
Sieltä minä olen P-Pohjanmaalta.On tullut jo lapsena pyörittyä täällä kotomaassakin ristiin rastiin, mutta ei Raahe kummemmin tuttu ole, lastaus/purkupaikka vain - istuin lapsosena paljon isivainaan kyydissä kun hän ajoi kuorma-autoa Suomessa ja ulkomailla.
Mitkä sun lapsuuden hoodit ovat? Oot ehkä joskus kertonut, mutta en muista.