Paras ja pahin karkkipussi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paras on varmaan perus-Turkinpippuri tai sit se turkkaripussi missä on erilaisia pehmeitä... Firewood?

Pahinta en tiiä, mä ostan niin harvoin karkkipusseja enkä varsinkaan mitään epäilyttäviä tapauksia... Harrastan enemmän irtareita =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Paras fazerin se uusi tutti frutti iso pussi ja pahin Hyvää makumaasta Special mix toffee....jäiks miten pahan makuinen pussinsisältö....


Musta toi Special Mix on hyvä
=)

Mutta ei paras. Parasta on ehdottomasti Väiskin vaahtikset, niitä samoja saa kyllä Candy Kingin karkkialtaistakin. Pahin on missä x.
 
paras on se snacks pussi, jossa melkeen pelkkiä suklaa karkkeja. fazerin sekin on mut nimee en muista...

pahin oli niitä "luomu" karkkeja ku ostettiin...siis sellanen valkoinen pussi ja mainostavat telkussa koko ajan.
 

Yhteistyössä