Paras ja lämpimin kypärämyssy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Nyt tarvittaisiin pojille laskettelu - ja luistelukypärän alle mahtuva lämmin ja mahdollisesti myös tuulenpitävä kypärämyssy?
Aikuisten mitoituksella löytyy urheilikaupoista mutta ei lapsille sopivaa kokoa :(
Linkkejä tai vinkkejä kiitos.

lämmin ja ohkainen, mutta ei tuulenpitävä on merinovillainen myssy. Meidän lapsille olen ommellut itse, joten en valitettavasti tiedä löytyykö niitä valmiina

Itse mietin että ompelisin fleecestä mutta ilmeisesti saumat tuntuu kypärän alla ikäviltä.
Pojalla on tänään lainassa mun oma mutta se on liian iso eikä pysy hyvin paikallaan.

[QUOTE="vieras";25583300]Kävisikö jokin moottorikelkkailijoiden tai -pyöräilijöiden käyttämä malli?[/QUOTE]

moottorivehkeiden kanssa käytetään lämpimiä kypäriä ja siksi ei käytetä mitään erikoisia kypärämyssyjä ja itseasiassa laskettelussa on sama juttu

merinovillainen on varmaan lämpimin mitä on, itse käytän joko silkkihuppua tai buff-tuubia em. lajeissa

Onko semmone tuubimalli hyvä? Niitä saa ihan Prismoista ja muista isoista marketeista. Ja urheiluliikkeestä kannattaa kysellä millasia malleja/vaihtoehtoja heillä on tarjota.

Yhteistyössä