Paras ja kamalin siideri IKINÄ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DDDDD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm. Bulmers on hyvää, sitä saa jostain ravintoloista Suomessa, en tiedä saako kaupasta/ Alkosta. En edes kutsuisi siideriksi näitä Golden Cap/ Rekordelic tjsp/ yms. yms. yms. viritelmiä, kauheeta kuraa eikä ole siideriä nähnytkään.

Jotkut Suomessakin pienpanimoiden siiderit, mitä esim. Teerenpelistä saa, ovat hyviä. Mutta kyllä se vaan aito oikea brittiläinen pienpanimon siideri on sitä oikeaa siideriä, käynyttä eikä mitään esanssilitkua. Samoin Ranskasta saa hyvää siideriä.

En tiedä pitäisikö kertoa, mutta Lidlissä on jonkinlaisena kausituotteena normandialainen, aito kuiva siideri isossa, 0,75l pullossa. Niiin hyvää. Mutta ette osta kaikkea! Jätätte minulle ainakin vielä muutaman pullon!

Mä tykkään just tosta Crowmoorin unfilteredistä, ja sitten (Olisko golden capin??) Foxy on aivan ihanaa. Jaaa.. Olisko Rekorderlig, olikohan raparperi-mansikka on hyvää.

Huonoja en osaa silleen sormella osottaa. Oikeastaan kaikki muut on mun mielestä huonoja paitsi noi yllämainitut... Mitä nyt normi päärynäsiideri menee oikeestaan minkä merkin alla tahansa.. Lighteista en osaa sanoa kun niitä en voi juoda.

(muoks. piti korjaa vähän oikeinkirjoitusta... :D)

Viimeksi muokattu:
Muistattekos vuosia sitten myynnissä olleen DARK siiderin, en muista oliko golden cupin vai minkä, se oli hyvää :) Nykyisin juon eniten Somersbytä, kaikki light siiderit on kamalia.

Linda oli hyvää. Rekorderlig on tällä hetkellä hyvää, melkein kaikki maut ok. Golden capin ja Upciderin sukkamehun makuisiin hiivapommeihin en koske pitkällä tikullakaan.

Pitkään pidin parhaana Rekoderligin mansikka-limeä, kunnes maistoin Golden Capin (metsä)mansikka-limeä, nimeltään Foxy, paljon parempaa! :) Golden Capilla oli muutama vuosi sitten limesiideriä, se tulisi kakkosena, mutta sitä ei saa enää. :(

Huonoja on paljon, en osaa sanoa yhtä.

Ainoa oikea siideri on Somersbyn Omena, äärimmäisessä hädässä menee myös Somersbyn päärynä.

Kaikki muut siiderit ovat täysin juomakelvottomia, erityisesti kauppojen omat halpismerkit sekä kuivat ja light-versiot. Samoin Alkon omenasiiderit on järkyttävää kuraa.