PARAS IMURI: koirankarvat ongelmana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Kertokaa mikä olisi paras imuri talouteen, jossa kaksi koiraa. Niistä lähtee todella paljon karvaa (kultainennoutaja sekä sekarotuinen, jolla paksu aluskarva). Lisäksi tassuissa tulee kuraa, lasten tuomat kurat ja kai me aikuisetkin omat sotkumme ulkoa kannetaan.
Mikä toimii parhaiten? Onko kokemuksia niistä vesisäiliöimureista?

mä oon menos täs just imurikaupoilla ja meillä kissankarvaa ja ylläri ylläri, lapsia.. ja oon ajatellut että ostan semmosen electroluxin vähän kalliimman version, en nimeä muista mutta siinä oli ääni vain 68desip. ja hinta oli reilu 200e, tarjouksessa mustas pörssis viime viikolla hintaan 179e. Siinä oli imutehot hyvät ja mikä minulle tärkeää niin että käy s-bag-pussit ja siinä on pestävä HEPA-suodatin.

Meillä on ollut Hooverin Sensory imuri, todella tehokas, ja suht hiljanenkin. Meillä on Lapinkoira ja hyvin menee karvat imuriin ;) Säädettävä imutehokin on kiva ;) Lisäksi pestävä hepa-suodatin. Itse ostin anttilasta joskus 199, mutta olen nähnyt esim citymarketissa myytävän välillä 99-149 hinnoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
mä oon menos täs just imurikaupoilla ja meillä kissankarvaa ja ylläri ylläri, lapsia.. ja oon ajatellut että ostan semmosen electroluxin vähän kalliimman version, en nimeä muista mutta siinä oli ääni vain 68desip. ja hinta oli reilu 200e, tarjouksessa mustas pörssis viime viikolla hintaan 179e. Siinä oli imutehot hyvät ja mikä minulle tärkeää niin että käy s-bag-pussit ja siinä on pestävä HEPA-suodatin.

tääkö?

http://www.electrolux.fi/node38.aspx?productId=38091

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

tääkö?

http://www.electrolux.fi/node38.aspx?productId=38091

näyttäis siltä!

onko siinä hooverissa pestävät suodattimet? entä meneekö siihen s-bag? jos ei niin onko pölypusseja saatavilla joka marketissa?

On pestävät ja pölypusseja saa ainakin Anttiloista, siis niitä omia, mutta cittaristakin saa jotain semmosia onko ne sitten s-bagejä?

Meillä siis tällä hetkellä keskuspölynimuri (mallista ei hajuakaan) ja lisäksi normi pikkuimuri, jossa ei ole pussia. Itku sen kanssa tulee. Joka kerran jälkeen pitää tyhjätä ja pestä suodatin eikä ne karvat lähde sieltä kuin tikulla noukkimalla. Heitän kohta kuuseen koko härvelin.
Vesi-imureista kokemuksia kellään?

Alkuperäinen kirjoittaja Dyson:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Dysonin pölypussiton imuri on aivan loistava!

Meillä myös Dyson ja olen tykännyt. Tulee pölyä paljon, koitaperhe ollaan ja on myös muita lemmikkejä.

:) Koirallisia siis ollaan ja kissoja kolme. Saa olla kyllä jatkuvasti imurin varressa. Pölypussittomuus on etua mutta toisaalta säiliön tyhjennys ei ole kivaa. Plussaa, imuri on hyvännäköinen ja kestävä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Dysonin pölypussiton imuri on aivan loistava!

Meillä myös Dyson ja olen tykännyt. Tulee pölyä paljon, koitaperhe ollaan ja on myös muita lemmikkejä.

:) Koirallisia siis ollaan ja kissoja kolme. Saa olla kyllä jatkuvasti imurin varressa. Pölypussittomuus on etua mutta toisaalta säiliön tyhjennys ei ole kivaa. Plussaa, imuri on hyvännäköinen ja kestävä.

Meilläkin Dyson, koiria 2 ja kissakin löytyy.

Ikinä en pois enää vaihda kun vihdoinkin löytyi imuri joka imee koko kämpän karvat kerralla, ilman pölypussin vaihtoa/tyhjennystä kesken homman, eikä takuulla mene myöskään karvasta tukkeeseen, kuten teki entinen electrolux.

Neuvottelen juuri DC23 Animal Pro -mallin kaupan purkamisesta, kun ei sitä voi melun takia käyttää. Imeehän se hyvin noutajat karvat, pölyn ja kuran, mutta meidän koira pelkää sitä aivan järkyttävän pahasti melun takia ja laitteessa on kehotus pitää kuulosuojaimia, mikä ei oikein vauvan kanssa toimi. Jos kestää ääntä ja epäergonomisen asennon, mikäs siinä.

Yhteistyössä