N
Niksipirkka
Vieras
Esimmäisen erän simat oli menossa jo huonoksi ja mietin mitä niille tehdä. No keksimpä sitten että laitan noihin lasten mehujäämuotteihin ja teen mehujäitä.
Ja todellakin NAM! Tämä on ihan parasta lääkettä raskauspahoinvointiin ja eipä tarvitse mussuttaa noita kaupan kalliita mehujäitä kun niitä kuitenkin menee useampi päivässä. Kylmää, raikasta ja makeaa, parasta tähän ykäoloon.
Mitä muuta voi tehdä kohta huonoksi menevästä simasta, onko ideoita?
Ja todellakin NAM! Tämä on ihan parasta lääkettä raskauspahoinvointiin ja eipä tarvitse mussuttaa noita kaupan kalliita mehujäitä kun niitä kuitenkin menee useampi päivässä. Kylmää, raikasta ja makeaa, parasta tähän ykäoloon.
Mitä muuta voi tehdä kohta huonoksi menevästä simasta, onko ideoita?