Paras huuhteluaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huuhteluainetta käytän lähinnä lakana pyykkiin. Tähän asti oon käyttänyt Comfortin pure huuhteluainetta. Nyt olivat menneet muuttamaan tuoksua ja en tykkää enää. Aikaisemmin tuo tuoksu oli sellainen puhtaan hajuinen ei mitään keinotekoisen äklöä.
Haluaisin kuitenkin että varsinkin noissa lakanoissa olisi se puhdas tuoksu. Pesuaineena käytän Erisania missä ei hajusteita.

mulla on comfort naturals (jojoba-öljy ja valkoinen orkidea:) ihan hyvä, ei ole ällömakea, en itsekään sellasesta tykkää, enkä taida laittaakaan sitä niin paljoa kuin ohjeessa sanotaan.. kerran kokeilin jotain muuta ja palasin takaisin.

Comfort Vanilla (tms.) värjää meillä pyykin. Sellaista tummempaa laikkua, eikä lähde enää ikinä veks. Et mikäköhän siihen auttais, paitsi vaihtaa merkkiä. Vai etikkaa. Paljonkohan sitä annostellaan???

Alkuperäinen kirjoittaja eisetuoksu :
Meillä ennen atoopikkoja käytössä oli Rainbow Green Apple. Enää en vois kuvitellakaan käyttäväni hajullisia. :/

En minäkään halua sellaista että koko talo lemuaa vaan sellaista mietoa saippuan hajua varsinkin noihin lakanoihin. Tosi vaikea selittää..

Alkuperäinen kirjoittaja Vallanvalas:
Comfort Vanilla (tms.) värjää meillä pyykin. Sellaista tummempaa laikkua, eikä lähde enää ikinä veks. Et mikäköhän siihen auttais, paitsi vaihtaa merkkiä. Vai etikkaa. Paljonkohan sitä annostellaan???

Minä oon laittanu samanverran ku muitaki huuhteluaineita. Tekee pyykistä pehmeämpää mitä jos pesis kokonaan ilman. Meillä oli rahat jossain vaiheessa tiukilla ja silloin kokeilin. Jäi sitte käyttöön muutenkin.