Paras epilaattori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on Braunin silk epil xpressive epilaattori ja täytyy kyl sanoa, että ihan paska laite. Toimii tasan 3kk ja sitte se on vietävä takuuhuoltoon, jossa se onkin sitten vähintään kuukauden. Ongelmana on, että se vaan ei kerta kaikkiaan enää leikkaa karvoja ja tarraa ihoon kiinni. Ohjeessa sanotaan, että pitäis öljytä välillä tai vaihtaa terä tai teräsverkko, mutta ei sanota mistä niitä saa. Käytännössä niitä ei kai saakkaan mistään muualta kuin Braunin huoltoliikkeistä, joita on ilmeisesti tasan yks koko Suomessa. (?) Braunin sivuiltakaan ei löydy tietoa huoltoliikkeistä. Siellä on vaan sivu, josta pitäis yhteystiedot löytyä, mutta ei mitään yhteystietoja kummiskaan siellä ole.

tulee usein takuu. Mä ainakin ostin just epilaattorin, ja sen mukana tuli kahen vuoden takuu. Luulisi että, kertovat huollosta siinä liikkeessä, mistä oot konees hankkinu. :)

Säärien ja bikinirajan sokerointi maksaa noin 60 euroa. Tekijästä riippuen, tulos on välillä niin huono, että heti pitää kotona kuitenkin sheivata. Alle kolmen kerran hinnalla saa siis jo epilaattorin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ongelmana on:
Eli ei koske epilaattoria vaan teräverkkoa, joka leikkaa karvat..
Ethän ole mennyt puhdistamaan teräverkkoa sillä mukana tulleella harjalla irrottamatta teräverkkoa ensin? Partakoneessakin ne kestävät päivittäistä käyttöä jopa vuosia, joten luultavasti olet jotenkin itse mennyt laitteesi tuhoamaan. En ole koskaan kuullut, että teräverkkoleikkuri noin hajoilisi normaalissa käytössä.

Yhteistyössä