V
vieras
Vieras
Haluaisin sellaisen epilaattorin joka kiskoo lyhyetkin karvat. Suositelkaa ja kertokaa kokemuksianne!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:Mulla on tällänen philipsin satinelle ice premium ja se on musta todella hyvä. Napsii lyhyetkin karvat. Sitten, kun kuorii ihoa säännöllisesti ni ei tule niitä sisääpäin kasvaneita karvoja =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saiskos lisää mielipiteitä? Onko kellään mitään noista mitä on myynnissä NetAnttilassa tai HobbyHallissa? Braun, Epilaattori Silk-Épil Xpressive löytyy NetAnttilasta, mutta mua vaivaa kun siinä selosteessa sanotaan sen leikkaavan karvat ja mä tahdon että ne nypitään juurineen päivineen. Tuollainen samanlainen/-tyylinen löytyy myös HobbyHallista mutta siinä taas on mukana muistaakseni viisi eri terää. Oliskohan noissa tapahtunut edistystä tuohon "karvahattu"-malliin verrattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saiskos lisää mielipiteitä? Onko kellään mitään noista mitä on myynnissä NetAnttilassa tai HobbyHallissa? Braun, Epilaattori Silk-Épil Xpressive löytyy NetAnttilasta, mutta mua vaivaa kun siinä selosteessa sanotaan sen leikkaavan karvat ja mä tahdon että ne nypitään juurineen päivineen. Tuollainen samanlainen/-tyylinen löytyy myös HobbyHallista mutta siinä taas on mukana muistaakseni viisi eri terää. Oliskohan noissa tapahtunut edistystä tuohon "karvahattu"-malliin verrattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on Anttilasta tilattu Braun silk epil Xelle (hinta 89?). Tässä on mukana 3 eri terää, yhdellä saa leikattua pitkät karvat lyhemmiks (että koneen on sitten helpompi nyppiä ne karvat) , yks nyppiväterä aloittelijalle ja tottuneen käyttäjän karvannyppijä. Oon ollu TOSI tyytyväinen tohon vekottimeen!!
Ja mukana on vielä sellaset osat, joista toinen hieroo ja toinen nostaa lyhyet karvat pystyyn.
Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kyllä sen Xpressiven pitäs ihan nyppästä karvat juurineen. Siinä on ilmeisesti mukana sheivausmahdollisuus. Ja niinhän ne väittää, että uudet laitteet ottaa parimillisetkin ja hennot karvat. Muistaakseni tolla on hintaa satasen paikkeilla, et kyllä sen pitäs kaiken järjen mukaan olla markkinoiden kärkitavaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on Anttilasta tilattu Braun silk epil Xelle (hinta 89?). Tässä on mukana 3 eri terää, yhdellä saa leikattua pitkät karvat lyhemmiks (että koneen on sitten helpompi nyppiä ne karvat) , yks nyppiväterä aloittelijalle ja tottuneen käyttäjän karvannyppijä. Oon ollu TOSI tyytyväinen tohon vekottimeen!!
Ja mukana on vielä sellaset osat, joista toinen hieroo ja toinen nostaa lyhyet karvat pystyyn.
Suosittelen!
Eli Braun on varmaankin tehostanut laitteitaan =) Nyppiikö ihan parin millin karvatkin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kyllä sen Xpressiven pitäs ihan nyppästä karvat juurineen. Siinä on ilmeisesti mukana sheivausmahdollisuus. Ja niinhän ne väittää, että uudet laitteet ottaa parimillisetkin ja hennot karvat. Muistaakseni tolla on hintaa satasen paikkeilla, et kyllä sen pitäs kaiken järjen mukaan olla markkinoiden kärkitavaraa.
Juu, hintaa siltä löytyy, mutta nyt saa löytyäkin ettei tarvitse jatkuvasti olla uutta ostamassaNimi on sama tuolla laitteella sekä NetAnttilassa että Hobbyssa, mutta Hobby lupaa siihen viisi terää. Mietin, että onkohan Anttilan selosteesta jääny pois vahingossa nuo terät vai eikö siihen sitten kuulu niitä? Tuolla Anttilassa se olis pari kymppiä edullisempi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kyllä sen Xpressiven pitäs ihan nyppästä karvat juurineen. Siinä on ilmeisesti mukana sheivausmahdollisuus. Ja niinhän ne väittää, että uudet laitteet ottaa parimillisetkin ja hennot karvat. Muistaakseni tolla on hintaa satasen paikkeilla, et kyllä sen pitäs kaiken järjen mukaan olla markkinoiden kärkitavaraa.
Juu, hintaa siltä löytyy, mutta nyt saa löytyäkin ettei tarvitse jatkuvasti olla uutta ostamassaNimi on sama tuolla laitteella sekä NetAnttilassa että Hobbyssa, mutta Hobby lupaa siihen viisi terää. Mietin, että onkohan Anttilan selosteesta jääny pois vahingossa nuo terät vai eikö siihen sitten kuulu niitä? Tuolla Anttilassa se olis pari kymppiä edullisempi...
Siis periaatteessa tossa anttilan mallissa on viis terää, mutta ne kaks ei oo Karvanpoistoon. Toinen on se hierontaosa, ja toinen nostaa ne lyhyet karvat pystyyn!
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kyllä sen Xpressiven pitäs ihan nyppästä karvat juurineen. Siinä on ilmeisesti mukana sheivausmahdollisuus. Ja niinhän ne väittää, että uudet laitteet ottaa parimillisetkin ja hennot karvat. Muistaakseni tolla on hintaa satasen paikkeilla, et kyllä sen pitäs kaiken järjen mukaan olla markkinoiden kärkitavaraa.
Siis periaatteessa tossa anttilan mallissa on viis terää, mutta ne kaks ei oo Karvanpoistoon. Toinen on se hierontaosa, ja toinen nostaa ne lyhyet karvat pystyyn!
Huimaa kehitystä! Miun laitteessa on tosiaan vaan yks terä, jossa harvassa niitä "pinsettejä" ja nyppäsee tyyliin oksan paksuset karvat. Ja pitää aivan hirveetä meteliä! Uudet laitteet lienee kohtalaisen hiljasia?
Alkuperäinen kirjoittaja nyppii-nyppii:Minulla ja Braun silk-epil, ja olen ollut todella tyytyväinen. Sääret, kainalot, ja alapäänkarvat hoidan tällä laitteella pois parin viikon välein.
Esim häpykummulta se ottaa lyhyetkin karvat, oisko 3-4mm pituiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on se braunin uus malli, jossa on kohdevalovoi kuulostaa naurettavalta, mutta mulla on tosi vaaleat ihokarvat ja tolla valolla näkee hyvin, mistä ajella. tai siis epiloida. oon ollu tosi tyytyväinen tuohon, vaikka siitä tosiaan ääntä lähteekin... mun mielestä ton voi myös pestä veden alla. en tosin jaksa ny tarkistaa.