Paras auto joka sinulla on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja "meritähti"
  • Ensimmäinen viesti
"meritähti"
Kattelin tänään vanhoja kuvia joissa näkyy vielä ihana Audini ja päätin tehdä sit tälläisen aloituksen.
Eli mikä on paras auto joka sinulla on ollut?
Minulla on ehdottomasti Audi A4 2.8 Quattro -98 <3...
Oli ihana auto... Mies meni vaihtamaan sen sitten Citikkaan :(

mutta vastailkaas! :)
 
-
Ajo- yms. ominaisuuksiltaan varmasti paras auto, mikä meillä on ollut, on nykyinen Ford Mondeo 2.0 TDCI vm. 2012.
Mutta mun mielestä se ei kuitenkaan ole ollut mukavin tai mieleenpainunein auto, mikä meillä on ollut.
Mun mielestä mieleenpainuvimmat oli:
Volvo 850 2.5T AWD -96: neliveto-turbo-automaatti, siihen aikaan kova sana, lähti hyvin.
Chevrolet Suburban 6.5 TDI -95: silloin, kun lapset olivat pieniä. Matkustaminen oli kätevää, ei paljon tarvinnut laukkuja asetella; ei muuta kuin "veräjä" auki ja tavarat "latoon" sisään - tilaa oli!
Vaimo rakastui tuohon Chevrolettiin, vaikka minusta se oli esim. kaupunkipyörityksessä aika hirveä auto.
Maantiellä kyllä kulki ja hyvin ja oli mukava pitkässä matkassa - ja ennen kaikkea lapsiperheelle turvallinen.
Dieseli sille maistui, n. 18 L /100 km maantiellä ja kaupungissa yli 20 L /100 km.
Tämä Chevroletti on vieläkin meidän firmalla käytössä.
 
"harmaa"
[QUOTE="harmaa";26292205]Nykynen avoiautoni, sportti versio vielä.

Jos joku olis kertonu mulle pari vuotta sitten että sellasen joskus omistaisin niin olisin päästäny räkäset naurut.[/QUOTE]

Siis avoauto.
 
minö
paras auto mitä mulle on ollut niin on vuoden 86 ford
sierra IS.... kaikin puolin paska mutta ne etupenkit aaah parhaimmat penkit mihin olen perseeni laskenut... sellaisen jos vielä joskus saisi
 
-
Ajo- yms. ominaisuuksiltaan varmasti paras auto, mikä meillä on ollut, on nykyinen Ford Mondeo 2.0 TDCI vm. 2012.
Mutta mun mielestä se ei kuitenkaan ole ollut mukavin tai mieleenpainunein auto, mikä meillä on ollut.
Mun mielestä mieleenpainuvimmat oli:
Volvo 850 2.5T AWD -96: neliveto-turbo-automaatti, siihen aikaan kova sana, lähti hyvin.
Chevrolet Suburban 6.5 TDI -95: silloin, kun lapset olivat pieniä. Matkustaminen oli kätevää, ei paljon tarvinnut laukkuja asetella; ei muuta kuin "veräjä" auki ja tavarat "latoon" sisään - tilaa oli!
Vaimo rakastui tuohon Chevrolettiin, vaikka minusta se oli esim. kaupunkipyörityksessä aika hirveä auto.
Maantiellä kyllä kulki ja hyvin ja oli mukava pitkässä matkassa - ja ennen kaikkea lapsiperheelle turvallinen.
Dieseli sille maistui, n. 18 L /100 km maantiellä ja kaupungissa yli 20 L /100 km.
Tämä Chevroletti on vieläkin meidän firmalla käytössä.
korjaa se. ei noin paljoa ehjänä vie.
 
"vieras"
paras ja tylsin on korolla.
Hauskin oli -79 pikku-Fiat. Opin paljon.
Haastavin ja siksi mieleenpainuvin oli laatikko-Lada. Se kuulkaa kasvattaa ihmisen itsetuntoa ja huumorintajua. Ja tekniikan tietämystä. Ainoa auto muuten, jonka talviaamuista ei tarvinnut murehtia - se lähti aina ekalla (kun muut vinguttivat länsiautojensa akkuaj tyhjiksi -25 asteessa). Pahinta siinä oli haju.

Nykyinen auto vie 7l/100 km (puolet mottooritietä ja puolet kaupunkiajoa) ja se on liikaa eli seuraava auto on pieniruokaisempi. Riisseliä en huoli.
 
"harmaa"
[QUOTE="vieras";26292536]paras ja tylsin on korolla.
Hauskin oli -79 pikku-Fiat. Opin paljon.
Haastavin ja siksi mieleenpainuvin oli laatikko-Lada. Se kuulkaa kasvattaa ihmisen itsetuntoa ja huumorintajua. Ja tekniikan tietämystä. Ainoa auto muuten, jonka talviaamuista ei tarvinnut murehtia - se lähti aina ekalla (kun muut vinguttivat länsiautojensa akkuaj tyhjiksi -25 asteessa). Pahinta siinä oli haju.

Nykyinen auto vie 7l/100 km (puolet mottooritietä ja puolet kaupunkiajoa) ja se on liikaa eli seuraava auto on pieniruokaisempi. Riisseliä en huoli.[/QUOTE]

Mä oon alkanu haaveileen vanhasta kunnon ladasta, siis sellaseks kakkosautoks sitä aattelin. Olis se aika siistiä!
 

Yhteistyössä