IHANAA!!!!! Illalla haen voikkua Subista, sipsejä, dippiä, karkkia
Kohta lähen kirppikselle, kävelylle kaverin kanssa, ja huomenna nukun pitkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Entäs kalsarikännit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla on sama ihanuus luvassa huomenna. Mä aion hyötykäyttää aikani jatkamalla maalien kanssa touhuilua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kuulostaa luxus-illalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Soot niin reipas. Mä en varmaan jaksa tuota seinää maalata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Pakko olla, tiistaina tulee huonekalu kuorma ja pitää olla kaikki sitä ennen kunnossa että saa laitettua roinat paikoilleen. Enköhän mäkin kuitenkin ehdi rentoutuakin kunhan oon saanut viimosen seinän vielä maalattua...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kuulostaa luxus-illalta![]()
Ja siis tietty PALSTAILEN, kun esikoinen ystävällisesti jätti oman koneensa mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tuu kuule sitten meille jatkaan, mä ohjeistan, mitä kyökin seinään haluanOlkkariinkin pitäis paperit vaihtaa :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei, ei, ei! Mä inhoan tapetointia ja kohdistukset tuntuu välillä ihan ylivoimasilta! Mulla ei oo kotonakaan missään tapettia, maali on parempi ja helpompi uusia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei, ei, ei! Mä inhoan tapetointia ja kohdistukset tuntuu välillä ihan ylivoimasilta! Mulla ei oo kotonakaan missään tapettia, maali on parempi ja helpompi uusia![]()
Olis kumminkin rolleria. Tuu nyt!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos sä tuut maalaamaan mulle eteisen ja aulan. Pitäs kans tasottaa sit muutamat levysaumat jotka on elänyt, lisätä vähän akustosealia katonrajoihin ja paikkamaalata ne ja ja ja... :xmas: Varastokin on vielä ihan maaliton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Emmä osaa :saint: Mä lähen nyt kirppikselle :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Emmä osaa :saint: Mä lähen nyt kirppikselle :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei, ei, ei! Mä inhoan tapetointia ja kohdistukset tuntuu välillä ihan ylivoimasilta! Mulla ei oo kotonakaan missään tapettia, maali on parempi ja helpompi uusia![]()
Olis kumminkin rolleria. Tuu nyt!!!!