Papilloomavirus nenässä,muilla ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
elikkä tänään lääkäri tuossa soitteli ku oli viikko sitten poistanut minulta nenästä ylimääräisen "möykyn" se on nyt tutkittu ja tulos oli papilloomavirus ja joku invertti sellainen. Nyt sitten pitää kuvatata tietokonekuvauksella nenäontelot että ei ole levinnyt sinne. Kun tämä invertti virus voi tehdä sellaistakin. Onko muilla ollut vastaavaa?

sellainen syylämäinen muodostuma oli nenän sisäpuolella tuossa aika edessä,tavallaan tuossa heti sieraimessa edessä ylhäällä. siksi en ehtinyt huomata aiemmin...

mun miehel on ollut,poistettu 2 kertaa koska siinä piilee syöpä riski,poistosta huolimatta voi tulla takaisin.viimeisessä leikkauksessa leikattiin niin paljon että toinen sierain painui kasaan mut ei ole tullut takaisin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun miehel on ollut,poistettu 2 kertaa koska siinä piilee syöpä riski,poistosta huolimatta voi tulla takaisin.viimeisessä leikkauksessa leikattiin niin paljon että toinen sierain painui kasaan mut ei ole tullut takaisin

oliko sinunki miehelläsi papilloomavirus? ja levinnyt nenäonteloon myös?

Mulle lääkäri sanoi kans että voi levitä vaikka leikkaakin...menee 1-2kk ennen kuin saan ajan TT-kuvauksiin. Onko sinun miehellä mitään oireita ollut,esim pääkipua tai paineentunnetta kun ollut niitä "syyliä" enemmänkin?

Hui! Mulla on kans tossa nenän väliseinässä, melkein sieraimen välissä, kans sellanen ryhelmä. Välillä tosi kipee ja välillä häviää itsekseen. Monesti olen jopa itse sen siitä raapinut pois. Oon miettiny, et jos ois herpes. Mut mistäs sen tietää mikä on? Mitä oireita tollasesta papiloomasta nenässä voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

oli

oli

Oliko hänellä mitä oireita?

Mulle lääkäri sanoi kans että voi levitä vaikka leikkaakin...menee 1-2kk ennen kuin saan ajan TT-kuvauksiin. Onko sinun miehellä mitään oireita ollut,esim pääkipua tai paineentunnetta kun ollut niitä "syyliä" enemmänkin?

ei ollut mitään oireita ,huomasi kun yritti niistää eikä mitään tullut ulos

ei ollut mitään oireita ,huomasi kun yritti niistää eikä mitään tullut ulos

eli siis hänellä oli suoraan levinnyt tämä nenäonteloihin? eikä siis ollut aiemmin tiennyt tästä?

oli jotain häikkää netissä eilen en päässyt enään vastaamaan.ei otettu kuvia,leikkaus oli suht nopea ja helppo ekan leikkauksen jälkitarkastuksessa huomattiin että möykky oli tullut takaisin,seuraavaksi leikattiin vähän enemmän eli vähän liikaa kun sierain painui kokoon.toipui nopeasti

Olen sairastannut lymfooman suurisoluinen B kaksivuotta sitten . Olen ollut ns. puhdas ,mutta toisessa sieraimessa sekä samnpuolise sieraimen tukkoisuus ja jonkinlainen polttava särky tekee henkityksen raskaaksi salla aika-ajoin kootalaisen kovat kivut päässäni sekä näkökyvyn nopea heikentyminen hoidoista huolimatta arveluttaa.Äidilläni oli syöpä korvassa joka leikattiin ja sädetettiin ,mutta vajaan vuoden aikana todettiin TT-kuvissa se että syöpä oli levinnyt kaikkiin pitkiinluihin .Olen ollut noin vuosi sitten mangeettikukuvauksessa ja ei miitään silloin löydetty ,mutta kipu ja niin silmien kuin henngityksen kohdalla mennään alaspäin.Minulla on vaikea astma sekä keuhkoahtautum johon saan läääkityksen .Olisiko vielä aihetta pyytää hoitavalta lääkäriltä joka nyt on silmälääkäri PHKSS TT-kuvaukseen?

Yhteistyössä