Papilloomaviruksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Onko kellää tietoa et onko vakavaa?? Sain aamulla papan tulokset ja siel oli joku papilloomavirus, oon 27-vuotias ja yks lapsi. Luin netistä et alle kolmekymppisillä tuo ei vielä aiheuta suurella osalla mitään vakavaa, mutta silti olo on hieman epävarma. Seuraava papa pitää ottaa jo/vasta vuoden kuluttua, et pitääkö tässä kauankin pelätä?

Eli täs saa nyt sit olla paskat housussa vuoden verran?

noh ei nyt sentään...aina voit mennä vähän aikaisemminkin siihen, ei tarvi vuotta odottaa.. ja kerta kun on vuodella laitettu eteenpäin niin todennäköisesti on kyse jostain lievästä muutoksesta jota odotellaan parantuvan itsekseen... etkö saanut mitään tarempaa tietoa millaisesta muutoksesta kyse...? ennenhän oli ne luokat 1,2,3,4 ja 5. Nykyään on tuo luokituskin muuttunut...

noh ei nyt sentään...aina voit mennä vähän aikaisemminkin siihen, ei tarvi vuotta odottaa.. ja kerta kun on vuodella laitettu eteenpäin niin todennäköisesti on kyse jostain lievästä muutoksesta jota odotellaan parantuvan itsekseen... etkö saanut mitään tarempaa tietoa millaisesta muutoksesta kyse...? ennenhän oli ne luokat 1,2,3,4 ja 5. Nykyään on tuo luokituskin muuttunut...

Ei se mistään luokista puhunu... Sano et papaan vuoden kuluttua elokuussa ja ei ole syytä nyt hirveen huolissaan olla. Silti oon aivan paniikissa...

Sinun pitää kysyä mikä luokka eli miten pahat muutokset sulla on...

Vuos on pitkää aika. Kun muutokset jooko voi parantua tai nopeasti voi tulla jotain vakavampa...

Itsellä kans sellaista löydettiin kun olin raskaana ja papa oli Asc-us eli lievät muutokset. Mutta kun otettiin koepaloja pyynnöstä niin siellä ei ollutkaan niin lievä ja kun värjäys tehtiin niin pahempi kaikki oli kun papa ei ole mikään diagnoosi. Niin ja oli Cin2 tai 3, ne ei itse tarkaan tiedä...

Mutta mä poistin viruksen rokotteella ja kaikki muutokset katosivat saman tien:) ei enää tarvi virusta pelätä

Yhteistyössä