Papattien jaa muiden "pikku paukkujen" ostajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 9 ja 11v:
Meilläkin lapset saa papatteja ja sädetikkuja laista huolimatta. Tosin kotona selvien vanhempien seurassa.

Pidätkä sä huolen siitä että kaikki papatit tulee paukutettua kotona eikä niitä viedä esim. kouluun?

Yhden paketin ostin papatteja ja kinareita. Annan vähän kerrallaan ja paukuttavat mun nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Miksi ne vanhemmille ois pitäny antaa? Kuka vanhempi jaksaa sytytellä jonku tuhat papattia???

Ai nytkö ne raketit muuttu papateiksi, no miten pidät huolen siitä et niitä papatteja paukutellaan vain sallitulla aikavälillä eikä esim. ensiviikolla koulussa?

Kandee varmaan lukee toi otsikko! Hölmö!

Miksi ne vanhemmille ois pitäny antaa? Kuka vanhempi jaksaa sytytellä jonku tuhat papattia???

Ai nytkö ne raketit muuttu papateiksi, no miten pidät huolen siitä et niitä papatteja paukutellaan vain sallitulla aikavälillä eikä esim. ensiviikolla koulussa?

Kandee varmaan lukee toi otsikko! Hölmö!

Kukahan hakee niille viinat ja röökit?? Mun mielestä on paljon parempi et 13v. poika ampuu raketteja ja on ihan fiiliksissä niistä, kun se et se vetäis pullon kossua ja askin röökiä!

Itse puhuit kyl raketeista aiemmassa viestissä.. Etkä muuten vastannut tohon kysymykseen!

No mulle noi kaikki papatit, raketit ja pommit edustaa ihan samaa sarjaa. Ja kuule ne on takuulla tänään ammuttu. Missä luulet et se niitä säilöis ens torstaihin saakka?

No mulle noi kaikki papatit, raketit ja pommit edustaa ihan samaa sarjaa. Ja kuule ne on takuulla tänään ammuttu. Missä luulet et se niitä säilöis ens torstaihin saakka?

Tosi monet koululaiset sytyttelevät vielä pitkälle keväälle noita mitä luet ihan samaan sarjaan, siinä menee rehtorin postilaatikko muutamaan kertaan puhumattakaan kouluissa tehdyistä tihutöistä. Mutta hyvä, ettei sinun lapsesi osallistu sellaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Tosi monet koululaiset sytyttelevät vielä pitkälle keväälle noita mitä luet ihan samaan sarjaan, siinä menee rehtorin postilaatikko muutamaan kertaan puhumattakaan kouluissa tehdyistä tihutöistä. Mutta hyvä, ettei sinun lapsesi osallistu sellaiseen.

Missä ne niitä säilöö? Ei kyllä meidän kämppään tuu yhtäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Missä ne niitä säilöö? Ei kyllä meidän kämppään tuu yhtäkään!

Sellanen papattimatto menee kyl hyvinkin pieneen tilaan joten veikkaanpa että teillekkin niitä saa sellaseen jemmaan tungettua mistä sä et niitä löydä, vai onko sulla tapana säännöllisesti tutkia esim. pojan reppu?

Yhteistyössä