papa-kokeen tuloksesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oon unohtanu soittaa tulokset ta.lta. Olisko sieltäpäin soitettu jos olis jotain vakavampaa, olis nimittäin pitäny soittaa jo useempi viikko sitte. Huomenna lapsen neuvola ja kysyn siellä. Kauheen noloa....
 

Yhteistyössä