V vieras Vieras 23.08.2009 #1 oon unohtanu soittaa tulokset ta.lta. Olisko sieltäpäin soitettu jos olis jotain vakavampaa, olis nimittäin pitäny soittaa jo useempi viikko sitte. Huomenna lapsen neuvola ja kysyn siellä. Kauheen noloa....
oon unohtanu soittaa tulokset ta.lta. Olisko sieltäpäin soitettu jos olis jotain vakavampaa, olis nimittäin pitäny soittaa jo useempi viikko sitte. Huomenna lapsen neuvola ja kysyn siellä. Kauheen noloa....