papa-kokeen otto, onko se sinusta "kiusallista" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulkaapas, kaveri väitti ettei saisi pestä toosaa just ennen papaa? Onko legendaa? Olen itse aina odotellessa mennyt vessaan pesemään. Hävettäisi yli kaiken jos olisi kuivaa valkovuotoa alakerrassa.

[QUOTE="vieras";22127061]olen aina pessyt alapään suihkusaippualla juuri ennen gynelle menoa. en haluaisi toosan haisevan tutkimukseen mennessä. ikinä ei olla kielletty pesua etukäteen.[/QUOTE]

Mä pesen kotona ja sit uudestaan siellä vessassam en kyllä saippualla koskaan vaan vedellä.. Olen meganeurootikko :D

Mulla aina otetaan gynetutkimuksen ohessa se papa ja ei se mikään ihme juttu ole. Ei tunnu edes. En koe sitä kiusalliseksi.

Mutta sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen olin, että maksoin papasta 35e yksityisellä enkä mennyt ilmaiseksi terveyskeskukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22127113:
Mä oon kuin viulunkieli noissa alapäänronkkimistutkimuksissa. "No, niin. Ihan rentona vaan.." Joo, rentonapa hyvinkin. :ashamed:

Niin mäkin olin ennen raskautta ja sekin eka papa...nyt ootan vaan että pääsen ylös ja pukemaan.

[QUOTE="vieras";22126847]No joo onhan se.

Lisäks mulle joudutaan aina sanomana et laita nyt ihan reippasti jalat levälleen,vielä vielä..[/QUOTE]

mie kans jännitän jalkoja kovasti aina.. ja just tiirailen sinne kattoon ja olen kuin en oliskaan:D

Sama juttu se musta on kun gyne käynti. Ei sen kummempi. Älkää viittikö stressata siitä. Luulen, että se toimenpide on mukavampi sille lääkärille tai hoitsullekin, jos potilas on rennompi.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;22127121:
Labraan?:o
Missä ihmessä on sellanen käytäntö et labrassa otetaan papa

Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueellakin otetaan papat labrassa.

Silloin kun joskus asioin Tampereella nuorisoneuvolassa, papaan piti mennä yksityiselle. Mutta siitä on jo vuosituhat aikaa ;)

Ei ole kiusallista. Helppoa kuin heinänteko.

Mulle on tehty kolme koeputkihoitoa + kaikki mahdolliset lisähoidot, pakastealkionsiirto, näiden kaikki ultrat ja muut tutkimukset + sektion jälkeiset synnytykseen liittyvät tutkimukset, että tuo alakerran levittäminen jonkun silmäiltäväksi on kuin parturissa kävis.

Ainut vähänkään jännittävä tilanen oli se kun olin yhdessä hoidossa ja siellä mukana oli kameramies, äänimies ja mieslääkäri (tuttu tosin) mutta oma mies ei päässytkään paikalle.. Siinä oli vähän hassu olla koko äijäköörin silmien alla vaikka niistä jokainen tekikin työtään. Mutta sekin jännitys meni ohi kun näki omat munasolut ruudulla ja sai iloita niiden kasvamisesta. :)

Viimeksi muokattu:
ihan kauheeta, jännitän jo nyt seulontaam menoa. ahdistaa!!! se on kiusallista ja vielä sattuukin, pelkään kipua jo etukäteen ja alakerran esittelyä, ahdistaa niin paljon. peruin jo kerran ajan,...

[QUOTE="apuva";30501603]ihan kauheeta, jännitän jo nyt seulontaam menoa. ahdistaa!!! se on kiusallista ja vielä sattuukin, pelkään kipua jo etukäteen ja alakerran esittelyä, ahdistaa niin paljon. peruin jo kerran ajan,...[/QUOTE]

Auttasko joku lievä rauhoittava oloa? Rentoutuminen usein vaikuttaa kivuntuntemukseenkin.

Mua myös sattuu lähes aina se raapiminen, ja vertakin tullut joskus. Yritän vaan miettiä että nopeastihan se on ohi. Auttaiskohan Ibun ottaminen yhtään, sehän auttaa jännitykseenkin.