O
ok
Vieras
Kuulkaapas, kaveri väitti ettei saisi pestä toosaa just ennen papaa? Onko legendaa? Olen itse aina odotellessa mennyt vessaan pesemään. Hävettäisi yli kaiken jos olisi kuivaa valkovuotoa alakerrassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulkaapas, kaveri väitti ettei saisi pestä toosaa just ennen papaa? Onko legendaa? Olen itse aina odotellessa mennyt vessaan pesemään. Hävettäisi yli kaiken jos olisi kuivaa valkovuotoa alakerrassa.
Ei mua oo kielletty. Saippualla en oo pessy mut vedellä kyl. Eipähän sitte oo mitää noloa sielä.
Täällä ei toimita noin. Täytyy mennä erikseen labraan otattamaan papa. Oiskin kiva jos samoilla sorkkimisilla menisi molemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;22127121:Labraan?
Missä ihmessä on sellanen käytäntö et labrassa otetaan papa
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22127113:Mä oon kuin viulunkieli noissa alapäänronkkimistutkimuksissa. "No, niin. Ihan rentona vaan.." Joo, rentonapa hyvinkin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja täh;22127121:Labraan?
Missä ihmessä on sellanen käytäntö et labrassa otetaan papa
Auttasko joku lievä rauhoittava oloa? Rentoutuminen usein vaikuttaa kivuntuntemukseenkin.
Auttasko joku lievä rauhoittava oloa? Rentoutuminen usein vaikuttaa kivuntuntemukseenkin.
Auttaisi varmaan mutta ei rauhoittavia todellakaan anneta minkään papa-kokeen ottamisen takia...