Paon neloskauden juonipaljastuksia tähän pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo sarah on elossa, ne etsii cyllaa joka on joku hallituksen salainen juttu ja löytääkin sen. ja siihen kuuluvat 6 osaa. Niitä auttaa yks poliisi mutta se poliisi ei olekkaan poliisi vaan joku muu joka vei niiltä sen cyllan, ja näin ollen ne ei olekkaan vapaita miehiä. Tämä poliisi kun oli vapauden luvannut. Ja Michaelille tulee joku pääjuttu, oisko aneurysma ja sillä särkee pää koko ajan.
Sitten se vartija joka niiden kanssa on (mikäs sen nimi nyt olikaan), se kuolee.

se käsipuoli menee kimppaan sen Gretchen (vai mikä sekin oli, se nainen joka kidnappasi Sarahin) ja ne yrittää saada sitä Cyllaa kanssa. Olikohan tarpeeksi monimutkaisesti selitetty? Ja olikohan edes oikea kausi..? :D

Gretchen on elossa ja häntä kidutetaan..liittyy lopulta Michaelin jengiin omalla tavallaan. Yrittävät saada firman alas. Joku asia menee koko ajan pieleen.

Mua ärsyttää tässä sarjassa se että kaikki menee pieleen koko ajan, eikö joku asia vois edes mennä putkeen? Mutta silti aina pakko katsoa, mäkin katsonut melkein koko kauden.. Kaikki mitkä on tullut.

Tänään katsoin 4kauden 14jakson! Don self ja Gretchen saivat chyllan nyt kokonaan itselleen, ja menivät tekemään kaupat siitä, mutta ostaja olikin viemässä chyllaa kenraalille, joten Don ampui molemmat ostajat. T bag joka vahti Gretchenin siskon asunnossa sitä lasta ja siskoa, niin T bag päästi ne vapaaksi. Kenraali sai Michaelin vangiksi, ja lopussa Lincoln meni kenraalin luo, ja kenraali tarjosi Lincolnille töitä, eli... Kenraali pelastaa Michaelin, eli poistaa kasvaimen päästä ja parantaa hänet, jos Lincoln tekee hänelle töitä ja hakee chyllan takaisin.

Tosi jännäksi menny kyllä 4kausi :D Ihanaa kun voi katsoa noi jaksot samanaikaisesti, kun jenkit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko joku katsellut neloskautta jo? Kiinnostais tietää juonipaljastuksia eli tähän nippuun niitä - kiitos! :)

Vastaus:

Kirjoita googleen pako -4.kausi, niin sieltä saat juonipaljastukset 4 sivua.
Sieltä mä hain juonipaljastukset.

heips.. olen itse katsonut nelos kauden loppuosat norjassa kun olen.. sen tiedæn et tarina pæættyy surullisesti..Elikkæ heillæ o joku laite scylla josta kaikki tappelee kuvioihin tulee mukaan miealin oma æiti joka pudottaa pommin siitæ et michael ja lincoln ei oo oikeesti veljeksii.Lopuks sara ampuu miceal mutsin josta joutuu vastuuseen omalla hææpæivænæ.Mut kaikkien lopuks kellerman vapautta kaikki..eli mikeal kuolee lopussa saran takii ja koska hænellæ on aivokasvain.. toivoyttavasti saitte selkoo..

Yhteistyössä