GREYN ANATOMIA!!! laittakaa tähän juonipaljastuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miero

Vieras
tuossa toisessa ketjussa niitä pyydettiin ja jo joku huomautti et tulee sanomista kun lukee siitä niitä ilman varoitusta eli:

kasatkaamme tietävät tähän sarjasta juonipaljastuksia

En tiedä, mutta toivon, että se sen blondin kummitteleva exä katoais ihan lopullisesti ja ikuisesti kun olen aina ällönnyt sitä, ja myös sitä blondia silloin kun se menee ihan flegmaattiseksi sen typerän ukon takia.

Se kasvainon levinnyt muuallekin, mutta tuo aivoista pois leikkaaminen onnistuu eli McDreamy saa koottua itsensä leikkaukseen vaikka huonolta näyttääkin. Ja kihlaus tapahtuu sarjassa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä, mutta toivon, että se sen blondin kummitteleva exä katoais ihan lopullisesti ja ikuisesti kun olen aina ällönnyt sitä, ja myös sitä blondia silloin kun se menee ihan flegmaattiseksi sen typerän ukon takia.

mitäää ?!! SE "Ukko" on Izzie kuollu kihlattu joka kuoli 2h sen jälkeen kun kosi Izzie. Denny takas ! Alex vittuuun :D nussimaan oliviaa

Alkuperäinen kirjoittaja mitäääää???:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitäää ?!! SE "Ukko" on Izzie kuollu kihlattu joka kuoli 2h sen jälkeen kun kosi Izzie. Denny takas ! Alex vittuuun :D nussimaan oliviaa

No jopas olet vanhan ketjun viitsinyt kaivaa esiin. :O

Yhteistyössä