Miten viime Bones-jakso loppus???

Kattoiko kukaan? Mun digiboksista loppu tila enkä nähny loppua, ja uusintaki on jo menny! Eli se lopetti ihan hiukan sen jälkeen kun (nyt tulee juonipaljastuksia, jos joltain on vielä kattomatta!) Bones oli kertonu Angelalle et se "meni sänkyyn Boothin kanssa", ja Angela sanos et "mitä itseasiassa tapahtui sen jälkeen kun menit sänkyyn Boothin kanssa". Tarkalleen se loppu siihen kun Angela käski Hodginsin häipyä kun se tuli kertomaan et mitä oli löytäny siitä Vincentin surmaluodista...

Mitä sen jälkeen tapahtus?? Saik ne sen Broadskyn kiinni vai jatkuuko se taas seuraavassa jaksossa ja olik se Brennan oikeesti ollu sängyssä Boothin kanssa vai selittik se vaan sitä et se oli nukkunu sen vieressä?

Hjeeeeelp.. Tarvii tietää! :D
 
Kunnon tarkennusta tuohon sänkypuuhaan ei mun mielestä tullut. Mut se mielikuva jäi joistakin keskusteluista ettei kuitenkaan vain ollut nukkunut.

Broadsky saatiin lopussa kiinni. Booth ampui sitä jalkaan.

Ens viikolla kai tulee tämän kauden viimeinen jakso. Sit kai jää tauolle.
 
mä en usko et tekivät muuta kuin nukkuivat =)

siinä jaksossa oli muutenkin niin paljon sellaisia kohtia et tehtiin selväksi ettei Brennan aina tarkoita mitä sanoo, tai et ymmärtää asiat liian kirjaimellisesti.
Yks ton sarjan kantava voima on se jännite et koska jotain tapahtuu, veikkaan et kun/jos joskus noi muuta puuhailevat keskenään, ni sarjan loppu alkaa häämöttämään.

Mut on se Booth kyllä HOT! :xmas:
 
"koirahullu"
Mun mielestä Brennan paljastaa kauden viimesessä jaksossa (ens viikolla) et se on raskaana Boothille. Enpä sitten tiiä, onko totta, mutta näin mä oon kuullu.
 

Yhteistyössä